poniedziałek, 9 maja 2016

A jednak się skusiłam!

Witam Was w ten dość ciepły wieczór. Jak tam po weekendzie majowym? Ja (jak i klasa) zostałam zasypana sprawdzianami, a tak nas zapewniali, że do końca roku będzie luz... 

No, ale nie o tym mowa. Cóż ta Tove znów wykombinowała?  Konia wykombinowała.

Tak więc chciałam Wam przedstawić kolejnego konia (53...) w mojej sso'owej stajence. Ninjalord aka Bolt!



Bardziej byłam skłonna kupić kolejnego walijskiego, ale z racji tego, że sc mam jeszcze sporo, a żaden inny walijczyk z dostępnych, oprócz izabela, mi się nie podoba, zdecydowałam się kupić o właśnie tego bąbla. Kusił mnie odkąd został do gry dodany. Jest cudny! Ja to jednak mam zdecydowanie słabość do kuców. :)
A więc czas na wyścigi! Czyli to co Tovek lubi najbardziej...

Do zobaczenia. :D

2 komentarze:

  1. Gratuluję konika ^^ Swoją drogą, masz bardzo fajnego bloga z postami, które przynajmniej mnie potrafiły na prawdę zaciekawić. Życzę dalszej weny,a także zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie lubię trenować koni xD W ogóle nie mam na to czasu ;\

    OdpowiedzUsuń