poniedziałek, 30 maja 2016

Kolejny...

Nie krzyczcie na mnie, ale w mojej ekipie zawitał kolejny koń... No nic nie poradzę, że te walijczyki są takie piękne!
Poznajcie Hollowfall aka Mellow. :D



Urzekła mnie ta "szara" kobyłka. Podoba mi się jeszcze gniady walijczyk, jak już wspominałam, ale będę robić wszystko, żeby się powstrzymać...

A Wy? Macie jakąś ulubioną rasę, której wszystkie konie najchętniej byście kupiły? Ja tak mam jeszcze z islandami. Ogólnie wszystkie kuce na SSO mi się niesamowicie podobają (te stare również!) i chętnie wykupiłabym wszystkie. :)

Do zobaczenia! 

5 komentarzy:

  1. Ohh,ohh Tove ja cię nie uduszę, bo mi też podobają się islandy (ale nie mam jeszcze epony :(wiesz ja muszę czekać) a po drugie to co by się stało z twoim cudnym blogiem ;)
    Pozdrawiam Stella Skylock

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, miło mi. :D Dziękuję!
      A islandy bardzo polecam. :)

      Usuń
  2. Graty kunia. ^^
    Ja kupuję Islanda (jeszcze nie wiem jakiego) w sierpniu, jak zarobię sc. C;
    Narazie mam nowego Morgana.

    ~ Rose Queenhall
    awesome-starstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak mam z anglikami więc doskonale cię rozumiem. :D
    Kupiłam już trzeciego i nie zamierzam na tym poprzestać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Islandy! Zakochałam się w pierwszym i jak bym miała duuuuuuuużo więcej sc to jeden po drugim pojawiał by się w stajni xD

    OdpowiedzUsuń