niedziela, 22 maja 2016

Trochę zmian w blogu.

Hej!

Skoro to czytacie, to na pewno zauważyłyście, że mój blog się odrobinę zmienił. Możliwe, że jeszcze trochę z wyglądem pokombinuję, ale jak na razie zostawiam tak. :)

Wczoraj zrobiłam na szybko obróbkę zdjęcia z kucem i stwierdziłam, że nada się na nowy nagłówek, bo poprzedni był średni. 



Nie bawię się w zmiany wyglądu bloga z powodu pory roku, więc nagłówek będzie taki z lekka jesienny. Uroki Złotych Wzgórz. :D 

Kombinuję jeszcze z szablonem, ale coś pomysłu nie mam, a blogspot cudów nie oferuje... Zobaczymy jak to z wyglądem będzie. :)

Do zobaczenia.

6 komentarzy:

  1. Nagłówek śliczny jak każdy, a wygląd bloga mi osobiście odpowiada. Przyjemny, gładki i przejrzysty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nagłówek bardzo się podoba :D Śliczny i skromny - czego więcej chcieć? c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolorki na nagłówku i sam edit także pokaźny. *.*
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń