środa, 4 maja 2016

Aktualizacje 04.05.2016

Witajcie!

Bez zbędnego gadania przejdźmy do rzeczy. Czym SSO zaskoczyło nas w tym tygodniu?

Kuce walijskie
Do gry zostane dodały trzy kucyki walijskie, które możemy kupić u Hermita, gdy nam zaufa (500 punktów reputacji).


Już teraz możesz kupić swojego malutkiego Walijczyka!


Nowe ubrania i wyposażenie
Do kupienia w Centrum jak i na Półwyspie.

Targ koni
Aktualnie znajduje się w Wiosce Rybackiej.

Star Stable Show

Te kucyki... No czułam, że mnie zaczarują. Są przepiękne! Co prawda trochę boli mnie to, że są wolniejsze od zwykłego konia (na dobrą sprawę islandy też powinny być), ale nadrabiają to swoim wyglądem i ruchami. Z rasy na rasę SSO robi coraz bardziej realistyczne konie.
Niesamowite są! Który do Was trafia? 
Ja się moim nabytkiem pochwalę w następnym poście. :)
Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. Kary i bułany są już moje <3
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam reputacji, ale gniady jest boski *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gniady.
    O ile będą te cząstki, to nazwę go Gold Rush. Wiem, że Golden raczej nie będzie.
    No i aka- Charlie c:
    No, jeszcze go nie mam, ale jestem przekonana, że do mnie trafi. Prędzej czy później.


    ~Am

    OdpowiedzUsuń