poniedziałek, 2 maja 2016

Kuce walijskie - zwiastun.

Witajcie ponownie

Widziałyście zwiastun walijczyków? Mam na myśli osobny film, który SSO niedawno dodało. 



Coraz bardziej mi się te kuce podobają. A izabelowaty na miniaturce mnie po prostu zaczarował... Mam poważny dylemat, jeżeli razem z karym i izabelowatym do kupienia będzie kasztan, to totalnie zgłupieję i nie będę wiedziała, którego kupić. :D

A Wy jakiego macie zamiar "przygarnąć"? Czy może żadnego?
Zastanawia mnie jeszcze kwestia reputacji u Hermita... Mam nadzieję, że te 500 punktów wystarczy. :)

9 komentarzy:

  1. Mnie urzekły gniady i izabelowaty. Ale chyba skuszę się na gniadego jak go jutro dodadzą. Nie podoba mi się tylko ich pełny galop. Za bardzo łbem zarzucają i to trochę śmiesznie wygląda (jak angliki i ich zady w trakcie galopu - if you know what i mean :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, ja nie wiem, który do mnie trafi, jeżeli o maść chodzi :p


    ~Am

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wiesz, że tam nie ma żadnego konia o maści izabelowatej? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli myślisz że tam nie ma żadnego Konia masci Izabelowatej to chyba nie wiesz jak wygląda Izabelowata Maść :'D

      Usuń
    2. Moja droga, gdyby nie było tam konia izabelowatego, to bym o takowej maści nie wspomniała ;)

      Usuń
    3. Tam jest palomino...

      Usuń
  4. Hmmm...Nwm czyw tym tygodniu będą podwójne :(Myślicie że będą?Ja raczej nie kupię chyba że..będzie jakiś dodatkowy chód jak u Islandów.Jak nie to do mnie przyjdzie Islanduś :3Pozdrawiam Evangeline Slepytree

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwojone star coins skończył się 2.05, pewnie trochę zajmie, zanim znów je dodadzą. A jeżeli chodzi o dodatkowy chód to mogę Ci zapewnić, że nie będą miały

      Usuń
  5. Hmmm...Nwm czyw tym tygodniu będą podwójne :(Myślicie że będą?Ja raczej nie kupię chyba że..będzie jakiś dodatkowy chód jak u Islandów.Jak nie to do mnie przyjdzie Islanduś :3Pozdrawiam Evangeline Slepytree

    OdpowiedzUsuń