środa, 3 sierpnia 2016

A może by tak Q&A?

Hej!

Czekając na aktualizacje wpadłam na pomysł, żeby zacząć na moim blogu serię Q&A (pytania i odpowiedzi). Na pewno wiecie o co w tym chodzi. :)

Od czasu do czasu napiszę post, w którym poproszę Was o pytania do Q&A i pod nim będziecie mnie pytać o wszystko, czego chcecie się dowiedzieć na mój temat. Nie muszą być to pytania związane z SSO, pytajcie o co chcecie! Jeżeli będzie jakieś pytanie, na które nie będę chciała odpowiadać to po prostu je pominę. 

Myślę, że jest to całkiem fajny pomysł. Ustalmy jeszcze, że jedna osoba może zadać maksymalnie 3 pytania na jedno Q&A.

Tak więc pod tym postem pytajcie o wszystko co chcecie. Daję Wam czas do godziny 15:00 w sobotę (6.08.). Popołudniu pojawi się post o tytule "Q&A #1", w którym udzielę odpowiedzi na Wasze pytania. :D 

A teraz wyczekujme "newsów" od SSO! 


11 komentarzy:

  1. Jaki jest twój ulubiony koń w sso ?
    Twoje ulubione danie ?
    Ulubiona gra oprócz sso?
    Pozdrawiam Naomi Lionhiurricane

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 sekund po wysłaniu posta mój rekord xDD
    Przy okazji pierwsza !
    Pozdrawiam Naomi Lionhiurricane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minut sorry ale jestem nie wyspana :-\

      Usuń
    2. No brawo :D Sama byłam w szoku, że ktoś tak na mojego bloga zagląda, haha. Dzięki za pytania c:

      Usuń
    3. Proszę bardzo :-) Ja nie wchodzić na Twojego bloga ?! Z tego powodu nie chce założyć własnego bo po co jak można czytać u Tovka ha ha
      Pozdrawiam Naomi Lionhiurricane

      Usuń
  3. 1. Skąd bierzesz motywację do treningu koni?
    2. Co uważasz o osobach, które miały kanał na YouTube, a później założyły bloga i się na tym kanale 'wybiły' by zgarnąć fejm za bloga? hihhihi
    3. Jeździsz konno w realu? Jak tak to ile?

    Pozdrawiam Klarczi! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka jest twoja lubiana rasa koni w sso i w realu?
    Jeżdzisz konno? Jak tak to ile
    Masz swojego konia? Jeśli tak to jak się nazywa i jakiej jest rasy?
    Dlaczego założyłaś bloga?
    Czy byłas kiedyś w klubie ES? Equestrian Snails?
    Kiedy bd na sso? i Czy zrobisz kiedyś rajd z fanami?XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być po 3 pytania na jedną osobę, ale okej, mało osób jak na razie mi napisało, więc nawet lepiej, że tyle napisałaś, haha

      Usuń
  5. JEju jakie masz szczęście że jesteś w takim klubie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz koni w grze?
    Czy spotkałaś kiedyś jakąś sławną blogerkę, czy youtuberkę, np. Melissę Seahall?
    Kiedy założyłaś bloga?

    P.S. Chciałam by były same pytania o sso ale się nie udało bo nic mi innego do głowy nie przychodziło ' _'

    Pozdrawiam Amelia Dawnbard

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubisz czytać jeśli tak to jaką książkę lubisz najbardziej? ulubiona autorka?
    jeździsz konno w realu? masz własnego konia?jeśli tak to jak ma na imię i jakiej rasy jest?

    OdpowiedzUsuń