sobota, 6 sierpnia 2016

Q&A #1

Witajcie!

Tak jak obiecałam dzisiaj pojawia się Q&A. Będę odpowiadać na pytania, które zadaliście mi w komentarzach pod specjalnym postem. Zacznijmy!

1. Jaki jest Twój ulubiony koń w SSO?
Koń fryzyjski Phantomeffect oraz kuc islandzki Cookiechief.

2. Twoje ulubione danie?
Pizza!

3. Ulubiona gra oprócz SSO?
Moją ulubioną grą jest pokonywanie wielu kilometrów na rowerze. :D A tak serio, to często pogrywam w Transformice oraz Skyrima.

4. Skąd bierzesz motywację do treningu koni?
Nie wiem, po prostu lubię to robić.
PS. Aktualnie mi się nie chce trenować i Quarter stoi z 8 poziomem w stajni. Ale 60 koni ma 15 poziom, więc jest stabilnie.

5. Co uważasz o osobach, które miały kanał na YouTube, a później założyły bloga i się na tym kanale wybiły?
Nie wiem co mogę o nich uważać, ich sprawa co wolą prowadzić. ;)

6. Jeździsz konno w realu? Jak tak to ile?
Ponad 5 lat.

7. Jaka jest twoja ulubiona rasa koni w SSO i w realu?
Uwielbiam konie fryzyjskie i w grze i w realu, jednak pracuję na co dzień z końmi arabskimi, które też są całkiem sympatyczne.

8. Masz swojego konia? Jeśli tak to jak się nazywa i jakiej jest rasy?
Swojego nie, jednak przez ponad rok pracowałam z pewnym koniem arabskim o imieniu Esmail. No i zajmuję się stajennymi konikami (praca w stajni), więc nawet zakupu własnego nie planuję.

9. Dlaczego założyłaś bloga?
Bo lubię pisać. ;)

10. Czy byłaś kiedyś w klubie Equestrian Snails?
Nie, chyba wiecie, że od dawna jestem w RMC.

11. Czy zrobisz jakiś rajd z fanami?
Nie widzę w tym sensu, pewnie przyszłyby 4 osoby. No i nie mam fanów, jak już to czytelników na blogu. :D

12. Ile masz koni w grze?
Na ten moment 61.

13. Kiedy założyłaś bloga?
Uhuhu, z tego co pamiętam to w marcu 2013, ale mogę się mylić.

14. Czy spotkałaś kogoś "sławnego" w grze?
Nie bawię się w "sławę" w grze. Znam się z wieloma osobami, które prowadzą blogi czy nagrywają filmy na YT. Są jak wszyscy inni gracze, nie rozumiem zachwycania się tym, naprawdę. 

15. Lubisz czytać? Jeśli tak to jaką książkę lubisz najbardziej?
Lubię czytać, jednak rzadko kiedy mam na to czas.
Lubię wszystkie części Wiedźmina oraz Kamienie na szaniec.


Niektóre pytania się powtarzały, więc je pominęłam. Niektóre też poucinałam, żeby miało to wszystko ręce i nogi.
Jeżeli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć to śmiało pytajcie pod tym postem, a ja za tydzień znów wstawię Q&A z odpowiedziami na Wasze pytania. :D

PS. W miarę możliwości pomijajcie pytania, które ktoś wcześniej zadał.

Do zobaczenia! I dzięki za wszystkie pytanka. c: 

8 komentarzy:

  1. Ulubiony film?
    Ulubione zwierzę z wyjątkiem konia? Dlaczego?
    Ulubiona lekcja?
    Najważniejsza według ciebie cecha którą powinien mieć każdy człowiek, a którą powinien mieć twój przyjaciel?
    Jak masz na imię w realu, jaki masz kolor włosów, a jaki chciałabyś mieć?
    Czego w sobie nie lubisz, jeżeli chodzi o charakter?
    Co w sobie lubisz, jeżeli chodzi o charakter?
    Ulubiona polska rasa konia?
    :) Pozdrawiam,



    ~Am

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz... Nie czytałam poprzednich postów i nie wiedziałam, że można zadać tylko trzy pytania... W takim razie sobie tą trójkę z moich pytań wybierz sama, a na resztę odpowiesz na pozostałe, jeśli będą, Q&A ;p


    ~Ąm

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAŁ ODPOWIEDZIAŁAŚ NA MOJE PYTANIA JESTEM FEJMEM!!11!!ONEONE!!1
    (żarcik of course :P)

    OdpowiedzUsuń