poniedziałek, 1 sierpnia 2016

STAR STABLE TAG

Witajcie!

Vera Longbell nominowała mnie do tagu, w którym odpowiem na kilka pytań. Zacznijmy!


1. Od ilu lat grasz w SSO?
Grę zaczęłam 26 września 2012 roku.

2. Jak poznałaś Star Stable?
Poleciła mi je znajoma, która wiedziała, że często grywam w "Stajnię Marzeń".

3. Jakie konie byś dodała?
Szczerze mówiąc to nie wiem, moja ukochana rasa to konie fryzyjskie, niedawno zostały odnowione. Oprócz nich uwielbiam też kuce (walijskie, islandzkie), więc mam się czym na SSO nacieszyć.
Najbardziej zależy mi jeszcze na odnowieniu andaluzów, ale jaką nową rasę bym dodała do gry to szczerze nie wiem.

4. Jaką opcję byś dodała?
Możliwość ściągnięcia nakrycia głowy (w taki sposób jak sprzetu z konia) i rękawiczek.
Pogoda niezależna od nas i dopracowana na tyle, żeby u każdego gracza była taka sama (a nie, że stoimy na Farmie Steva i ktoś ma burzę, ktoś jeszcze mgłę, a inna osoba słońce).
Możliwość wejścia do stajni prowadząc konia.

5. Czy zmieniłabyś swoją nazwę w SSO?
Nie. Kiedyś chciałam zamienić imię "Tove" na moje realne (Kinga), ale teraz bym tego nie zrobiła. Tovek jest tylko jeden, pamiętajcie! :D

6. Jaka rasa koni w SSO Ci się najbardziej podoba?
Nowe konie fryzyjskie, kuce islandzkie i kuce walijskie. Moja miłość! 

7. Co byś zrobiła, gdyby biuro SSO usunęło Star Stable i wszystkie aktualizacje?
Dawno wyrosłam z tej gry, więc nie płakałabym za nią, jednak nie powiem, że nie byłoby mi szkoda. Już samo to, że wydałam sporo pieniędzy jest problemem, ale sama radość z grania.
Tak, dziewczynę ze szkoły średniej cieszy jak widzi nowe konie, haha, poważnie. :D Uwielbiam wyczekiwać nowych maści, ras i je kupować. Brakowałoby mi tego.

8. Co najbardziej lubisz w SSO?
Nowe konie, jak wyżej wspomniałam i ten otwarty teren. Nasze Jorvik jest naprawdę duże, do tego ładne. Można robić co się chce, wystarczy odrobina wyobraźni. ;)

9. Jakie zwierzę do torby byś dodała?
Chciałabym szczurki, ale nie do torby. Powinna być opcja, że nasz zwierzak za nami biegnie, ewentualnie jak jedziemy na tyle szybko, że nie nadąża to wskakuje sam do torby. 

10. Jaka rasa koni w SSO Ci się nie podoba?
Wszystkie rasy o budowie "startera", fiordy (sic!). Nie przepadam też za morganami i quarterami, ich chody mogłyby być o wiele lepsze, jednak budowę i maści mają śliczne.


Do tagu nominuję Selenę Blueberryside. Powodzenia! :D

9 komentarzy:

  1. Całkowicie się podpisuję pod twoimi propozycjami nowych opcji! Pogoda w sso, to byłoby coś, więc miejmy nadzieję że marzenia się spełniają. No i pomysł ze zwierzętami biegnącymi za koniem, też bardzo ciekawy.
    PS Zrobione! ->http://ssobysel.blogspot.com/2016/08/star-stable-tagchallange.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wiem pogoda już jest, ale działa tylko za sprawą bugów ;/
    A propos wejścia do stajni, nie jestem pewna czy chciało by się głównym twórcom SSO zmieniać tak nieistotną rzecz (moim zdaniem). Mi jak na razie to nie przeszkadza i z ogółu gry jestem całkiem zadowolona :)

    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Tovek to ja Amanda Mcwill bardzo fajnie było cię spotkać i od razu przepraszam za moje włosy ale miałam bekę z kol i tak wyszło więc będę zmieniać na te twoje rude :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A czym innym może być budowa startera niż budową startera? Jest to budowa na podstawie konia startowego :p

      Usuń
    2. Dokładnie tak jak Vera powiedziała ;)

      Usuń
    3. No nie wiem, dla mnie te fiordy są całkiem spoko :)

      Usuń