piątek, 19 sierpnia 2016

Spotkanie z czytelniczką.

Hej!

Dzisiaj z rana miałam bardzo miłą sytuację, mianowicie jedna czytelniczek mojego bloga napisała do mnie na skrzynkę i poprosiła o wspólne zdjęcie oraz krótkie spotkanie. Bez problemu się zgodziłam i Lana dostała to, czego chciała. :D



Chciałam też Lanę pozdrowić, to było bardzo miłe z jej strony, cenię sobie takie osoby. :D

Ale dlaczego piszę tego posta: jeżeli ktoś chciałby też się ze mną zobaczyć na SSO, zrobić zdjęcie czy zaprosić do znajomych to śmiało możecie do mnie pisać. Jeżeli mam czas - odpiszę i się zgodzę, jeśli nie będę odpowiadać to albo nie ma mnie na grze albo chwilowo nie mam czasu.
Nie zjadam ludzi, nie musicie się obawiać, haha. Śmiało piszcie, jeśli tylko chcecie. Tylko prosiłabym na skrzynkę w grze, nie tutaj w komentarzach. ;)

Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Tove to ja jestem w grze Lana - dzięki to miłe z twojej strony ! zapraszam na mojego bloga tam też wrzuciłam zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej ☺
    Masz zaczepistego bloga 😍 Będę wpadać regularnie 😀
    Jeżeli mogłabyś, zapraszam do mnie: starstableonlineelsa.blogspot.com
    Pozdrawiam Elsuś 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Masz super bloga jeden z najlepszych jak dla mnie ! :) Fajne masz zakładki wreszcie zajmę się łowieniem ryb dzięki zakładce ,,ŁOWIENIE" :P nigdy nie chciało mi się szukać hehe
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do zjadania to bym polemizowała..................................

    OdpowiedzUsuń