sobota, 27 sierpnia 2016

Q&A #3

Dum, dum, dum! Nareszcie oczekiwane przez niektórych Q&A #3 się pojawia!
Wybaczcie, że nie było go w tamtą sobotę, byłam zajęta i nawet nie myślałam, żeby posiedzieć chwile nad postem i po odpowiadać na Wasze pytania. Do tego dostałam od Was ich taką masę, że chyba będę tego posta godzinę pisać, haha. Zacznijmy. :D

1. Jaka jest Twoja ulubiona muzyka?
Uwielbiam wszelkie "oldies", szczególnie rockowe, hard rockowe (Iron Maiden, Pink Floyd, Black Sabbath i tak dalej). Z dzisiejszej muzyki bardzo lubię rap zagraniczny jak i polski (niestety nie każdy, niektórych się słuchać po prostu nie da).

2. Na jakim koniu odbyłaś swój pierwszy teren?
Był to hucuł ze stajni za miastem. Swoją drogą nie potrafiłam wtedy jeszcze dobrze galopować i mnie koniuch tak po lesie woził, że instruktorka mnie dogonić nie mogła, haha o rany, ale wspomnienia. :P

3. Wolisz jechać w góry czy nad morze?
Góry! Kocham!

4. Jakie mistrzostwa (SSO) najbardziej lubisz?
Valedale.

5. Ile masz medali z CS'ów?
Po trzy (złoto, brąz, srebro) ze wszystkich mistrzostw. Było ich o wiele więcej, ale stwierdziłam, że bezsensu je trzymać i posprzedawałam, zostawiłam właśnie tylko takie jak napisałam. ;)

6. Pizza czy spaghetti?
Pizza, ale spaghetti też lubię. Jednak pizza wygrywa, hihi.

7. Pies czy kot?
Pies, nie przepadam za kotami.

8. Jakie bajki oglądałaś w dzieciństwie?
Uwielbiałam Króla Lwa, Mustanga z dzikiej doliny, Smerfy...

9. Ulubiony kolor?
Ubrana chodzę praktycznie cała na czarno, więc właśnie ten kolor jest moim ulubionym, jednak lubię jeszcze granatowy (w tym kolorze często kupuję sprzęt dla koni, kantary, czapraki, owijki).

10. Ile czasu spędzasz przed komputerem dziennie?
Oj to zależy... Jak siedzę cały dzień w domu i nie mam planów to komputer jest włączony praktycznie cały czas. Nie siedzę przy nim ciągle, więc ciężko mi to stwierdzić.
Jak mam jakieś plany to komputer bywa wyłączony przez cały dzień, takie wakacje ma, haha. :D

11. Masz Facebooka?
I realnego i powiązanego z SSO.
Do "Tovkowego" link jest w karcie o mnie, pod nagłówkiem. :)

12. Pamiętasz datę założenia Twojego konta?
26.08.2012 (wczoraj minęły mi 4 lata na sso!)

13. Masz koleżanki z reala, które grają w SSO?
Moja kuzynka gra i trochę dzieciaków ze stajni, no ale właśnie, są dużo młodsze ode mnie więc raczej się nie zadajemy.

14. Ulubione słodycze?
Uwaga, teraz szok: nie znoszę słodyczy.

15. Dużo sportu uprawiasz?
Zdecydowanie tak, sama jazda konna (no i przy tym praca w stajni, bardzo dużo ruchu), a jak nie mam w dany dzień stajni to ćwiczę w domu, robię sobie treningi, delikatnie mięśnie wyrabiam (nie, nie chcę zostać pakerem, spokojnie. XD)

16. W jakim programie obrobiłaś nagłówek?
Wszystkie moje przeróbki są robione w Photoshop CS6.

17. Ile masz lat? 
W lutym będę miała 17.

18. Pozdrowisz mnie?
Tak, pozdrawiam cię Kaja. I wszystkie inne osoby, które mi pytania zadały. :D

19. Ile masz cm włosów?
Sięgają mi prawie do pasa (a tak niedawno je podcinałam...). Ale są cieniowane, więc do pasa sięga mi po prostu taka końcóweczka.

20. Masz duży pokój?
Dosyć spory.

21. Masz obrazy z końmi?
Mam od szablonu łeb konia na ścianie, mama mi taki zrobiła jak miałam 12 lat. Teraz chcę to jak najszybciej usunąć, trochę za stara na takie bajery jestem, hah.

22. Miałaś kiedyś coś złamanego?
Złamanego nigdy, ale palce powybijane na koszykówce oraz naderwane ramię na siatkówce.

23. Ulubiona część Wiedźmina?
Nie wiem czy mówisz tu o grze czy o książce. W grę żadną nie grałam, oglądałam let's play z trójki na YT.
A książki, hm. Ciężko mi stwierdzić. Mam kilka ulubionych opowiadań. :)

24. Które imię z książki (Wiedźmin) najbardziej ci się podoba?
Calanthe.

25. Wolisz książkę, grę, czy film? (Wiedźmin)
Książkę.

26. Masz zwierzaka w realu?
Psa i dwa szczurki.
No i kopytne w stajni, którymi się zajmuję. :P

27. Najgorsza rzecz, jaka cię spotkała na SSO?
Jak byłam młodsza to się zabawiałam w te całe "przyjaźnie" na SSO. To są najgorsze wspomnienia z całej gry.

28. Najlepsza rzecz, jaką doświadczyłaś na SSO?
Klub, w którym aktualnie jestem i którym mogę zarządzać. Dzięki Julka!

29. Edytujesz screeny z gry, a narysowałabyś coś od zera?
Rysuję od zera nieraz, ale nic konnego. Mam jednego realistycznego konia w robocie (od roku chyba, oops) i nie chce mi się go kończyć (oops x2).
 Link do dA: http://subeey.deviantart.com/
Z konnych tam możecie znaleźć jakieś "chibi" na szybko. Szału nie ma.

A niżej mój chyba najlepszy rysunek zrobiony od zera, nie wzorowany na niczym (nawet nie wiecie ile ja się z tym cieniowaniem sierści paprałam, kreska po kresce...)
PS. Nie wiem co to za stwór, wytwór mojej chorej wyobraźni. :D



30. Stare animacje vs nowe animacje
Nowe, zdecydowanie. Animator robi kawał dobrej roboty!

31. Morgan vs AQH
Po dłuższym zastanowieniu jednak quarter, pomimo ich chodów wołających o pomstę do nieba.

32. Blogi vs kanały na yt
Nie jestem w stanie zdzierżyć filmików o sso na yt, a blogi bardzo lubię poczytać. ;)

33. Ulubione miejsce w SSO?
Mam kilka takich odludnych zakamarków, w które lubię pojeździć. :D


O matko ile pytań, a i tak sporo pominęłam. Osoby, które mi zadawały wiele pytań związanych z jakimś uniwersum czy postaciami - wybaczcie, że na wszystko nie odpowiadałam, ale mogło to również nie wszystkich zainteresować, a chyba chodzi o to, żeby każdy tutaj chętnie zaglądał, prawda? :)
No i nie chciałam zbytnio, żeby ten post był długi na kilometr.

Dziękuję wszystkim za pytania! Był ich ogrom.
Zobaczę jak będzie z następnymi pytaniami i czy za tydzień się ich sporo uzbiera, jeśli tak to za tydzień pojawi się Q&A, a jeśli nie to za dwa tygodnie.

Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. FUTRO WYSZŁO FENOMENALNIE!
    CZACHA TEŻ! o.o
    Tylne nogi trochę nie pykły, ale po za tym - mega. :3

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO LAMA MÓWIŁA PRAWDĘ TY JESTEŚ WSZĘDZIE SAM

      ~Amanda Mcwill

      Usuń
    2. A co złego w tyłach widzisz? Sam ich wygląd taki miał być - długie, chude i brzydkie. Ale może czegoś nie zauważam :P

      Usuń
  2. Jak dla mnie rysunek świetny *-*. Czacha, futro, wszystko git!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czytam i czytam... I stwierdzam, że są osoby bardzo podobne do mnie :P
    Za kotami nie przepadam, z psami się wychowałam (poprzednie Q&A)...Oraz innych faktów, jak z tymi górami czy blogami. No a szczury, marzenie :P Tak właściwie, masz samiczki czy samce, a może panią i wykastrowanego pana? :)


    ~Am

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednio miałam dwie samiczki, teraz mam dwa samce. :)

      Usuń