środa, 31 sierpnia 2016

Aktualizacje 31.08.2016

Nadszedł ten czas, ostatnie aktualizacje w te wakacje...
Mamo, ja nie chcę do szkoły.

Na otarcie łez SSO przygotowało nam dosyć ciekawe (takie odnoszę wrażenie) aktualizacje. 

Questy
Populacja dzikich koni na Południowym Kopycie się zmniejsza, Hermit czuje, że ktoś coś knuje. Musimy mu pomóc.

Aby posiadać te zadania musisz pomóc Madison zabrać jej książki z farmy, oraz rozwiązać zagadkę Butterfly.

Hermit czuje, że coś się dzieje.


Nowe rzeczy
Do kupienia w Centrum


Jestem ciekawa tych zadań, mam nadzieję, że będą warte poświęcenia uwagi i pocieszą nas przed jutrzejszym dniem. c:

A Wam jak się podobają aktualizacje? No i czy podoba Wam się powrót do szkoły?
Przede mną nowa szkoła, więc lekkiego "cykora" mam. A jak u Was? 

Do zobaczenia. :D 

10 komentarzy:

  1. Ja też do nowej, ale się nie boję :D A zadanka świetne, chociaż krótkie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się niestety boję, jak szłam do gimnazjum to się cieszyłam, ale że mi chemia słabo szła w tej szkole, to teraz się straszliwie w liceum nauki boję. No i też tego, jakie osoby tam będą ;)

      Usuń
    2. Spoko, na pewno dasz radę <3 Zresztą nie można być dobrym we wszystkim, więc jak chemia Ci nie idzie, to łatwo będzie z czymś innym :)

      Usuń
    3. To akurat prawda, przez całe gimnazjum (no, oprócz 1 klasy) miałam problemy z chemią, ale za to fizyka i biologia szły mi rewelacyjne :D

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie zmieniam szkoły, ale nie cieszę się z jej rozpoczęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie zmieniam szkoły, ale z rozpoczęcia się nie cieszę xD
    Elsuś

    OdpowiedzUsuń