poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Q&A #2

Przyszedł czas na kolejne Q&A!
Wybaczcie, że dopiero dziś, zapomniałam napisać w sobotę. Jest u mnie od tygodnia przyjaciółka (którą swoją drogą poznałam przez SSO) i nie skupiam się na "komputerowych" sprawach. :)
Przejdźmy do rzeczy.

1. Ulubiony film?
Batman: Mroczny Rycerz
Iron Man 1, 2, 3
Uprzedzając pytania: tak, bardzo lubię uniwersum Marvela oraz DC. :D

2. Ulubione zwierzę z wyjątkiem konia? Dlaczego?
Psy, wychowuję się z nimi od dzieciństwa. A jeżeli nie chodzi tylko o domowe to bardzo uwielbiam wszelkie kopytne (jelenie, sarny). Sama nie wiem czemu. ;)

3. Ulubiona lekcja?
Jazdy konnej, hahah. A na poważnie to WF. 

4. Najważniejsza cecha, którą według Ciebie powinien mieć człowiek, a którą powinien mieć Twój przyjaciel?
 Każdy powinien szanować innych oraz być szczerym, ale też nie takim do bólu.

5. Jak masz na imię w realu, jaki masz kolor włosów, a jaki chciałabyś mieć?
Kinga, moje włosy to ciemny blond. Kiedyś planuję pofarbować je na krwistą czerwień.

6. Czego w sobie nie lubisz, jeśli chodzi o charakter?
Zbyt szybko się irytuję, a jak już do tego dojdzie to często rzucam niezbyt ciekawymi słowami... ;)

7. Co w sobie lubisz, jeśli chodzi o charakter?
Jestem szczerą osobą (czasami aż przesadnie). Lubię to i moi znajomi również, bo wiedzą, że ich nie okłamię w żadnej sprawie.

8. Ulubiona, polska rasa konia?
Hucułki!
Z tego co mi wiadomo jest to polska rasa, wikipedia też tak twierdzi. :D

To tyle pytań na dziś, niestety zadała je tylko jedna osoba, co mnie trochę zasmuciło. Jeżeli ktokolwiek chce się czegoś jeszcze o mnie dowiedzieć to śmiało pytajcie (nawet jak już zadawaliście pytania kiedyś).
Następne Q&A powinno pojawić się w sobotę, jeżeli będzie 8 (i więcej) pytań. :)

Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. O rany Tovek jak żałuję że nie mogłam napisać pytań w tamtym Q&A ale niestety wyjechałem i to bez telefonu żal ,smutek xD
    No cóż napisze w tym :
    Jaka jest twoja ulubiona muzyka klasyczna ,rockowa, Własna(czy jakoś tam ) Jazz,Western ?
    Na jakim,koniu odbyłaś swój pierwszy teren ?
    Wolisz jechać na wakacje w góry czy nad morze ?
    To tyle co przyszło mi do głowy :-P
    Pozdrawiam Naomi Lionhiurricane

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się 20. (żeby było dużo xd)
    1. Jakie mistrzostwa w Star Stable najbardziej lubisz?
    2. Ile masz medali z cs'ów?
    3. Oglądasz Igrzyska Olimpijskie Rio 2016?
    4. Pizza/Spaghetti
    5. Pies/Kot
    6. Jaki bajki oglądałaś w dzieciństwie?
    7. Ulubiona ryba?
    8. Ulubiony kolor?
    9. Ile czasu spędzasz przed komputerem dziennie? (mniej więcej)
    10. Masz Facebooka?
    11. Lubisz czytać?
    12. Ulubiony film?
    13. Ulubiony kolor?
    14. Wolisz Barneya/Marleya/Carneya? (przepraszam, jeżeli źle napisałam)
    15. Pamiętasz datę założenia swojego konta?
    16. Masz koleżanki z świata realnego (xd) grające w SSO?
    17. Ulubione słodycze?
    18. Dużo sportu uprawiasz (chodzi o bieganie itp.)
    19. Czemu założyłaś bloga?
    20. W jakim programie obrobiłaś nagłówek?
    Przepraszam, jeżeli jakieś się powtarzają z poprzednich Q&A, ale i tak trochę czasu zajęło mi wymyślenie tych pytań mimo, że napisałabym Ci jeszcze kilka pytań, ale nie chcę Cię zamęczać xd
    -Ktoś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gwarantuję, że na wszystkie odpowiem, ale dzięki wielkie!

      Usuń
  3. Dam ci dużooo hshs
    Ile masz lat?
    Ile lat grasz w sosa?
    Ulubione danie?
    Ulubione danie w sso?
    Ulubiony koń w sso ( Rasa i imie XDD)
    Pozdrowisz mnie?? Heh
    Ile masz cm włosów?? XDD
    Dom czy Podwórko??
    Masz duży pokój?
    Masz obrazy z końmi??
    Miałaś coś złamanego? ( Jeśli tak to co i ile razy :P Ja 2 razy ręke prawą :/ )
    Odpowiesz na wszystkie?? Heh
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pytanka będą dotyczyły Wiedźmina (też jestem wiedźminowcem xD)
    Ulubiona część z serii Wiedźmin?
    Ulubiona męska postać?
    Ulubiona damska postać?
    Którą postać najbardziej w świecie chciałabyś spotkać w rzeczywistości?
    Której postaci nienawidzisz?
    Które imię z książki najbardziej Ci się podoba?
    Wolisz książkę, grę czy film?
    Masz jakiś gadżet z Wiedźmina, jeśli tak, to jaki?
    Yennefer/Triss?
    Mistle/Iskra?
    Lambert/Eskel xD?
    Lubisz Cahira?
    Wiem, że raczej nie odpowiesz na wszystkie, ale co tam :D!
    Cari <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Masz zwierzaka w realu?
    2. Najgorsza rzecz, jaka cię spotkała na SSO?
    3. Najlepsza rzecz, jaką doświadczyłaś na SSO?
    4. Edytujesz screeny z gry, a narysowałabyś coś od zera? (Bo ty to na tablecie edytujesz, co nie? ;v)
    5. Star Lord czy Peter Jason Quill? (Heheszki...)

    Trzym się. ;p
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki vs film
    Stare animacje vs nowe animacje
    Morgan vs aqh
    Blogi vs kanały na yt
    Kapitan Ameryka vs Iron Man
    Ulubiony złoczyńca marvela?
    Ulubiony superbohater marvela?
    Ulubiona postać z sso?
    Ulubione miejsce w sso?
    Też jestem wieeeelką fanką marvela.
    Arina szpiegu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zaczęła się Twoja przygoda z jeździectwem, ile wtedy miałaś lat?

    PS. Sorki, że tylko jedno pytanie, ale nie chcę powtarzać innych pytań :)

    OdpowiedzUsuń