poniedziałek, 12 października 2015

15 lvl Garry'ego.

Witajcie w ten zimny wieczór. :)
U Was też tyle śniegu napadało? Szkoda gadać... Praktycznie początek jesieni i takie cuda się dzieją, huhu.

Ale przejdźmy do SSO - gdy wróciłam do domu szybko weszłam do gry i dotrenowałam Garry'ego. Gigant ma już 15 poziom. :)



Złożyło się tak, że jak skończyłam trening to za 10 minut odbywały się mistrzostwa w Moorlandzie, więc czemu by nie skorzystać?
Shire okazał się być genialny na cs i wygraliśmy :D



Swoją drogą, zauważyłam, że wszystkie konie stały się szybsze, nawet "startowce". Fajna sprawa, według mnie każdy koń powinien mieć szansę na wygranie mistrzostw, oprócz oczywiście kuców, które mają swoje własne. :P
A Wy co o tym sądzicie? Wolicie, żeby tylko te nowe rasy były tak szybkie, czy wszystkie? 

Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz