poniedziałek, 5 października 2015

Shire!

Hej, hej. :D

SSO dodało filmik pokazujący nam nowe konie, które będą w grze już 07.10!



Hmm, szczerze mówiąc, myślałam, że bardziej się postarają. Poruszają się tak jak morgany.
Zbyt piękne to one też nie są. Ale budowę mają genialną! Ziemniaaaakiii. :D
Ale, ale! Na filmach zawsze nowe konie wyglądają gorzej niż po dodaniu do gry. :)

No to byle do środy! Którego zgarniecie?
Ciekawi mnie jaką maść będzie miał trzeci z tych koni. Może mnie zwali z nóg tak jak było w przypadku skarogniadego Morgana? 
Z tej dwójki nie wiem, który mi się bardziej podoba. Ciężki wybów, obydwa są ładne. Dlatego mam nadzieję, że trzeci w moim przypadku przebije pozostałą dwójkę i znajdzie się u mnie, hihi. :)

3 komentarze:

  1. Też mam taką nadzieję :) Że 3 zaskoczy... jeśli nie, -chociaż wątpię- to kary, najpiękniejszy. Ech... tylko szkoda mi wydawać aż 30 zł na 1 konia... nie... :( Ale poczekam na podwójne sc. Szkoda, bardzo chciałabym shire. No cóż, im dłużej poczekam, tym bardziej się będę cieszyć! :D (Już sama nie wiem). Dla mnie są prze cudowne, nie mogli się bardziej postarać! Cudne *-*! Mi się galop morganów podoba, bardzo, uwielbiam nim -w sensie galopem- jeździć. Dal tego się cieszę. Ale wielkie... wszyscy narzekali, że och małe, za małe, okropne, dla mnie jedne z piękniejszych koni. Budowa się bardzo udała. Jeśli wezmę karego, przywitam go jako Braveheart. :) Tylko którego konia wysłać na wyspę? To dla mnie strasznie trudne. Andaluza nie "używam" więc... chociaż szkoda mi go. A pinto i AQH... częściej pinto. Ale też nie rzadko AQH. Więc? Postaram się rozsądnie podjąć decyzję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzę na te konie okiem osoby, która zna się na koniach - nie są złe, ale mogli się o wiele bardziej postarać. :)
      Chód morganów jest genialny, ale zbyt energiczny dla shire'ów. Nie pasuje do nich, chociaż zauważyłam na filmie, że jednak kłus shire się delikatnie różni od kłusu morgana. :D

      Filmiki zapowiadające konie tak czy siak koszmarnie je oszpecają - w grze czuję, że będą cudne!

      Usuń
  2. Dla, a nie Dal. Za dużo hobbita xD

    OdpowiedzUsuń