poniedziałek, 26 października 2015

Nowy wygląd bloga, 15 poziom Gwynbleidd'a.

Cześć!

Wspominałam, że edita z poprzedniego postu wstawię jako nagłówek na bloga. Tak też zrobiłam, ale nie pasował on do poprzedniej kolorystyki (brąz-czerń), więc postanowiłam odświeżyć bloga całkowicie!
Jak Wam się podoba? 
Pomysł był całkowicie przypadkowy, tak nagle wleciał. Chyba nie jest źle? :)


Oprócz tego skończyłam dziś trening Gwynka! Fajnie, że te treningi tak szybko idą.


Teraz zabrałam się za trening Renfri. Kobyłka już ma prawie 6 poziom. 
Lubię trenować konie. A Wy? Z tego co mi wiadomo, mało osób za tym przepada. A może jednak jest inaczej? :D


Chciałam jeszcze podziękować osobom, które obserwują mój blog. Jest Was już 50!


Niezmiernie mnie to cieszy. :) 
Dziękuję! 

4 komentarze:

  1. Mi się podoba. ^,^

    I życzę dalszych sukcesów. :'3
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. :'3 51 obserwatorów! ;3 Jej! I bardzo ładny ten edit :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam trenować konie w SSO ^,^
    Po prostu... C:
    No, ale niestety mam ich malo xD Trudno... ;D

    OdpowiedzUsuń