środa, 21 października 2015

Gwynbleidd.

Tak jak wspominałam - jeszcze dziś Wam powiem, którego Shire wybrałam.

Na zdjęciu w aktualizacjach urzekł mnie kary, ale gdy w grze zobaczyłam jabłkowitego siwka to po prostu zaniemówiłam. Jest przecudny! 

A więc poznajcie mojego nowego koleżkę - Wolfblood aka Gwynbleidd. :)




Ciekawe jest to, że 2  tygodnie temu wysłałam do SSO znalezione na internecie zdjęcie siwego Shire, który jest praktycznie taki sam jak ten. Przypadek? 
Marzył mi się właśnie taki siwek. No cóż, musiał się u mnie znaleźć. :D

Pochwalcie się jakie Wy kupiliście!

2 komentarze:

  1. Piękny koniś :D Ja też zdecydowałam się na siwego j., ale nie wiem czy uda mi się uzbierać- to pragnienie wydawania ^-^ xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie lubię wydawać sc, dlatego tak mi się zbierają. :D

      Usuń