środa, 21 października 2015

Aktualizacje 21.10.2015

Hej!

Post późno, bo nie miałam czasu. Dzisiaj aktualizacje!

Nowe konie
Na Wyspę Padok zawitały nowe, niesamowite trzy Shire: kary, siwy jabłkowity i siwy (całkowicie biały).

Piękne nowe Shire!


Nowe ozdoby dla koni
Znajdziecie je w Centrum.


Targ koni
Stacjonuje w Forcie Pinta.



Rany, rany... Nie mogę się zdecydować, którego Shire kupić: karego czy jabłkowitego. Są przecudne! A niestety sc starczy jak na razie na jednego. Aj, aj... Coś czułam, że SSO doda tak ładne nowe shire, że będę miała problem z wyborem. Ehh. :D
A Wy? Którego bierzecie?

Niedługo pewnie ujrzycie, którego wybrałam... :)

4 komentarze:

  1. Ja kupiłam karego i jabłkowitego XD
    ~Marg c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam sobie, jeśli w ogóle jakiegoś "przygarnę" xD Jabłokowity lub ten siwy, karuska już mam. W sensie tego 1. Szczerze, to właśnie ten na początku mnie urzekł :D Ale, 2 karuski... bez przesady xD Najpierw nie byłam zainteresowana, potem jednak coś mnie tknęło, i spodobały mi się C3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłkowity :D Polecam, ładnie komponuje się z niebieskim kompletem.

    OdpowiedzUsuń