piątek, 23 października 2015

Co nowego?

Witam z rana.

Wpadłam na pomysł, że od czasu do czasu na blogu będzie pojawiał się wpis pod tytułem "Co nowego?". W takich postach będę pisać co ostatnio robiłam na sso, czy coś się zmieniło i taki inne drobnostki. :)

Wczoraj Vera postanowiła nagrać film, więc się załapałam. 
Jeździłyśmy po DUD, a ona nagrywała, ja za to robiłam jakieś zdjęcia, głównie z myślą, żeby zmienić tło na facebooku. :D



Od jakiegoś czasu męczyła mnie zmiana włosów. Nie mogłam się zdecydować jakie chcę.
Planowałam zmienić na jakieś w kolorze białym, więc tak też dziś zrobiłam.



Kształt tych z Jodłowego Gaju jest cudny, więc przy nim zostałam. Jednak kolor wybrałam biały. :D
Podobają mi się, mam nadzieję, że zostanę przy nich dłużej.

Okej, powoli zbieram się za trenowanie Gwynbleidd'a. Misiek ma już 10 poziom!

Do zobaczyska. :D

3 komentarze:

  1. Bosz.. teraz wszyscy mają te włosy z Firegrove. XDD
    Muszę też zmienić.. bo miałam włama.. i już ogarnęłam konto.. tylko włosy.. muszę zmienić.. na inne.. może rudy kucyk(taki rozczochrany) z Jarlaheim. Muszą być rude.. ;'d

    ~~~
    Przepraszam.. pozwolę sobie zalinkować.. jeśli Cię to wkurza.. to przepraszam. >.<
    sso-kate.blogspot.com

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń