środa, 9 marca 2016

Aktualizacje 09.03.2016

Hej

Powrót ze szkoły, kawa do ręki i mogę pisać post! Z czym do Was dziś przychodzę? Ano z aktualizacjami. 
Czym SSO zaskoczyło nas w tym tygodniu?

Polowanie na tęczę
Całkowicie nowa zabawa dotarła do Jorvik, mianowicie łapanie tęczy.
Co pół godziny w Jorvik pokazywać będzie sie tęcza, na końcu której znajdziemy skrzata, który poprosi nas o znalezienie dla niego złota. W zamian za złoto skrzat podaruje nam skromny prezent.

Tęcza pojawiać się będzie w:
- Dolinie Złotych Wzgórz (GHV)
- Posiadłości Dew's w Eponie
- na Zapomnianych Polach
- na Jeziorze Valedale
- Polach Everwind
- Złotych Polach
- Jodłowym Gaju

Uwaga! 
1. Tęcza niekoniecznie będzie widoczna zaraz po zalogowaniu.
2. W każdej minigrze możesz zebrać maksymalnie 10 kawałków złota.
3. Pamiętaj o wystarczającej ilości miejsca w ekwipunku.

Czasami ciężko zrozumieć jest Chauna, ale ma dla Ciebie prezenty, jeśli oddasz mu złoto! FSCGHT!


Targ koni
W tym tygodniu stacjonuje w Wiosce rybackiej.


Nowe ubrania i wyposażenie
Do kupienia w Centrum.


Więcej miejsca w szafie
Nasze stajenne szafy zostały powiększone.


Star Stable Show


To tyle z aktualizacji. Jak Wam się podobają?
Fajna sprawa z tymi tęczami, zawsze coś do roboty w grze. Jeżeli chodzi o powiększenie szafy to osobiście wolałabym powiększenie ekwipunku... 
Chyba najbardziej cieszę się z nowego sprzętu do kupienia, jak zwykle. Ciekawe co w tym tygodniu dodali? Zaraz lecę zobaczyć. :)

Do zobaczenia!


6 komentarzy:

  1. Już kiedyś powiększali ekwi... dawno temu, ale jednak... co za dużo to nie zdrowo... szafę też już kiedyś powiększyli. ;-;

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiększali z rok temu jak nie więcej, powinni znowu. Powiększanie szafy jak dla mnie zbędne :P

      Usuń
  2. Ja powiększyłabym szafę. Nie mogę "łączyć" medali, bo potem co bym nie zrobiła, nie da się ich założyć.
    Ponadto, to nie chcę żeby były tak blisko siebie- o jedną kratkę odległości.
    Ekwipunek powinni powiększyć.
    Szczerze powiedziawszy, to ucieszyłam się jak przeczytałam wywiad, ale jakoś nie mam tych niecierpliwości. No fajnie, nie mogło być lepiej, z mojej strony nie ma hejtu, niedostu, nie, skądże! Ja po prostu... no eh, nie szaleję xd Twórcy nas rozpieszczają zupełnie, ale ja mogę się doczekać, spokojnie.
    Mówiąc wprost- wystarczy mi to, co jest :)
    *niby taka polonistka, a nie może się wysłowić xd*


    ~Am

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również hype na tę grę przeszedł dawno temu (cóż, ile może trwać radość z gry, w którą gra się 4 lata?), ale zadowolona jestem, że się rozwija. Nie żałuję zakupu LT, to najważniejsze. Jestem pewna, że w SSO będę grać nawet jak mi osiemnastka puknie (niecałe dwa lata, huhu), tym bardziej, że co chwilę są dodawane świetnie rzeczy!

      Usuń
  3. Ogólnie świetny wpis jestem tu pierwszy raz i juz mi się tu podoba chciałam pochwalić za cudną grafike bloga i wogóle mam nadzieję że będę tu często wpadać po sso-wskie newsy hehe : 3. I takie pytanko kto zrobił to cudo na górze czyżby ty bo jak tak to jest to przecudowne : > Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja to zrobiłam, jak widać jest podpis "Tovek", tak na mnie wołają. Jest mi bardzo miło, dziękuję! Również mam nadzieję, że będziesz mnie tutaj odwiedzać. :D

      Usuń