środa, 2 marca 2016

Poznajcie Dollara.

Witam ponownie.

Tak jak wspominałam, pochwalę się Wam jeszcze dziś, który z nowych koni do mnie trafił. Ale zacznijmy od tego, że wczoraj pisząc ze znajomą na temat maści anglików (jakie byśmy chciały) ja cały czas wspominałam, że marzy mi się najzwyklejszy, kasztanowaty koń na SSO  o "zwykłej" budowie, takiej, jaką mają właśnie konie angielskie (tak, tak, każdy koń się różni, wszyscy o tym wiemy. Ale na pewno wiecie o co mi chodzi). Najzwyklejszy koń, nie kuc czy Shire. 

Dzisiaj będąc w szkole zajrzałam na stronę SSO, a nuż są już podane nowości. I były. Zaglądam do najnowszego odcina Star Stable Show i co widzę? No właśnie kasztana! 
Dawno się tak nie ucieszyłam z powodu tej gry, ale ten koń naprawdę sprawił mi radość.

Gdy już wróciłam do domu poleciałam oglądnąć najnowsze konie. No i tak jak myślałam, kasztanowaty w moim przypadku przebił wyglądem dwa pozostałe.

Tak więc przedstawiam wam nowego członka mojej "Darkstarowej" rodzinki - Granddesire aka Dollar!



Jestem bardzo zadowolona z zakupu.

Dla ciekawskich: konie angielskie mają nowe animacje, chody, które są śliczne. Na widok cwału może szczęka nie opada, ale nie ma tragedii. 

Polecam! :)

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę!
    Ja zawsze wolałam zwykłe gniadosze, siwki kasztanki i karuski.
    W kasztanie się zakochałam ^^
    Wiem wiem, przeżywam ;^;
    Rozjaśniasz czymś zdjęcia d;?
    Bo wychodzą świetne! XD
    Chciałabym, żeby zmienili grzywę u siwków, wygląda jak wyciągnięta z pralki.


    ~Am

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zawsze trochę kolorki zmieniam na zdjęciach. :)
      Myślę, że za tydzień te konie będą już miały normalne grzywy. :P

      Usuń
  2. Ja musiałam zakupić karuska ^^

    OdpowiedzUsuń