wtorek, 29 marca 2016

Same nowości!

Witam!

W sumie to nie wiem co pisać, nie mam weny na post.
Wczoraj chciałam Wam się pochwalić, że skończyłam trening Lancastera, a tym samym nie mam już koni do trenowania (50 koni na 15 poziomie, jej!).



Dziś się to zmieniło, przekonałam się do kupna siwego anglika... Zakupokonioholizm tak trochę.
Tak więc przedstawiam Wam Silentwind'a aka Zodiac'a. c:



Gdyby nie to, że kary i cremello anglik mi się nie podobają, to pewnie też bym je kupiła. Uwielbiam budowę i ruchy tej rasy.
Phew, wybaczcie, że dwa zdjęcia Zodiac'a są innego koloru, robiłam je przed chwilą i musiałam trochę ogarnąć, żeby w jakimś stopniu były podobne do tego poniżej. :| 

Ostatnią nowością na dziś jest nowy nagłówek bloga. Wiem, brzydszy od poprzedniego. Sama bym wolała tamten, ale trochę nie pasuje do aktualnej pory roku.



Może ruszę tyły i zmienię też kolory, ale nie jestem pewna. Co sądzicie? 

Chyba nie mam nic więcej do powiedzenia... Cieszycie się, że już szkoła? Mi to w sumie obojętne.
Do zobaczenia. :D

7 komentarzy:

  1. Nagłówek świetny :O Ja jeszcze nie idę do szkoły, co mnie smuci bo będą zaległości spore (bo najlepiej zachorować wtedy, kiedy ma się jakieś 4 prace klasowe nie)
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też chora, ale jednak do szkoły musiałam iść. :(
      I dziękuję!

      Usuń
  2. Co ty godosz... ten nagłówek jest pikny. *.*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie podoba cwał.
    Jak patrzę na tego konia gdy cwaluje, widzę mojego psa :^)
    A, szkoda gadać z moimi 15-levelowcami ("") .
    Postaram się pogonić siebie samą w wakacje c:
    Muszę przyznać, że niestety grzywa nie wyszła Ci w
    tym edicie, ale cudny, serio :).


    ~Am

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze : też chora cD
    Po drugie : Ty kłamiesz xD! Nagłówek jest mega
    Po trzecie : gratuluję 50 koni na 15 lvl-u =D!
    I po czwarte i ostatnie : sorki że już nie MA temat Ale w jakim programie robisz te przeróbki? Będę wdzięczna za odpowiedź ^-^

    OdpowiedzUsuń