poniedziałek, 7 marca 2016

Wywiad z Marcusem i 15 poziom Dollara.

Witajcie w ten późny wieczór.

Czytałyście wywiad na stronie SSO z dyrektorem gry? Jeśli nie, wejdźcie tutaj -> KLIK 

Rok 2016 na Star Stable zapowiada się naprawdę ciekawie. Nie dość, że ciągle dostajemy nowe rasy i wyglądy koni, to jeszcze tyle nowych funkcji zostanie wprowadzonych. Cudnie! Nie mogę się doczekać. Co Was najbardziej ciekawi? Mnie zdecydowanie dodatki do wyścigów.

Oprócz wspomnienia o wywiadzie, chciałam Wam się pochwalić tym, że spięłam tyłek i wytrenowałam już Dollara.



Niecałe 6 dni (niecałe, bo szósty dzień to zaledwie 3 wyścigi do zrobienia) i koń wytrenowany, oczywiście, gdy codziennie robimy wszystkie wyścigi na mapie.
Ta rasa jest zdecydowanie szybsza niż pozostałe. Podczas treningu pobijałam swoje czasy, które były naprawdę dobre, a nawet się do tego nie przykładałam. Polecam te konie, jeżeli zależy Wam na wynikach. :)
Nawet zastanawiam się czy nie kupić jeszcze jednego z tej trójki, (o dziwo) byłby to siwek. Zmieniłam zdanie i dotarło do mnie, że ten kary zwyczajnie im nie wyszedł. 

Do zobaczenia.


1 komentarz:

  1. Graty jak z armaty!
    Szkoda gadać, ja mam zaległości...
    Spore...
    Eh, nauka daje w kość!


    ~Am

    OdpowiedzUsuń