niedziela, 27 marca 2016

Zdjęciowe szaleństwo.

Witajcie.

Są tutaj osoby, które tak jak ja bardzo lubią robić zdjęcia, nawet w grach? :)
Chcę się kilkoma z Wami podzielić i przy okazji przypomnieć, że od niedawna posiadam Instagrama związanego z SSO -> https://www.instagram.com/tove.darkstar/








Jak Wam się podobają? Zastanawiam się czy nie zrobić z ostatniego nagłówka bloga, oczywiście po obróbce.

Zmieniając temat, czy ja naprawdę mam się posuwać do podpisywania zdjęć?
Znajoma ostatnio podesłała mi link do bloga jakiejś dziewczyny, okazało się, że owa osoba ma moje zdjęcie na nagłówku ze swoim podpisem.



Bez pozwolenia, podania źródła, ba, nawet bez pytania czy może zapożyczyć to zdjęcie. Bardzo niefajne zagranie. Nie lubię czegoś takiego, czy naprawdę tak trudno zapytać?

Krótki post, do zobaczenia. c:

11 komentarzy:

  1. XDD Ej, właśnie się zastanawiałam, czy ja gdzieś już nie widziałam tego zdjęcia, które jest na tym ostatnim twym screenie...
    Uwierz - warto podpisywać nawet najbrzydsze screeny... nie wiadomo, co ludziom chodzi po głowie.. zawsze mogą to uciąć lub coś.. ale wiesz.. przezorny zawsze ubezpieczony.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, kurczę, te podpisy... Ale jak ktoś będzie chciał zarąbać zdjęcie to i tak to zrobi, podpis jest łatwo wymazać, niestety

      Usuń
    2. Polecam podpisywanie, raz jakaś baba ściągnęła zdjęcie z mojego bloga, wstawiła na fb i że niby to sprzedaje to konto. Ludzie są okropni.

      Usuń
  2. Te zdjęcia są zajebiste!
    Goldi ciota nie umie obrabiać zdjęć XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekka zabawa krzywymi w Phostopie, nic wielkiego :D Dzięki!

      Usuń
  3. Nie ładnie grinkejk, oj nie ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, zrób z tego ostatniego nagłówek *-* Ja jeśli biorę jakieś zdjęcie z internetu to piszę źródło, a jak nie wiem kogo jest to piszę "zdjęcie nie jest moje, jest z internetu".

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, serio, do takich zdjęć trzeba mieć talent, nie każdy w końcu potrafi znaleźć pozę czy miejsce...
    Amarant też bawi się w fotografa, potem coś obrobi. Bardzo lubię dodawać fokusy :)
    Tove, edity też robisz, bardzo "niezłe" c: Polecasz jakiś program dla zupełnego nowicjusza, który chce sam go ogarnąć? Potrzebny od zaraz :/
    I ten, no... Photoshop (czy coś) jest darmowy? Próbowałam Adobe photoshop, ale wygląda na to, że jest płatny. I teraz pozostaje tylko zapytać, czy to są te same programy.
    Gimpa mam, ale zupełnie nie ogarniam.
    Greencake mym skromnym zdaniem, zrobiła świństwo. Podpisuj, nie ma co. Zawsze warto.


    ~Am

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nowicjusza to chyba Gimpa polecam, są różne poradniki na internecie, zobacz sobie. A jeżeli chodzi o Photoshopa, to wiesz... Teoretycznie jest płatny, no ale... :)

      Usuń
  6. Pff ludzie to naprawdę mają tupet, żeby kraść zdjęcia. Dlatego ja zawsze je podpisuję :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok, więc tak jak mówisz; pytać xDD
    Czy mogłabym użyć zdjęcia dębującego Anglika w dzw na grafikę kanału?^^

    OdpowiedzUsuń