środa, 23 marca 2016

Aktualizacje 23.03.2016

Witajcie!

Czym SSO zaskoczyło nas w tym tygodniu?


Nowe konie
Dwa konie pełnej krwi angielskiej i jeden kuc islandzki zawitały do Jorvik! 
Do kupienia są w Nowej Grani i w Księżycowym Sierpie.

Nowe piękności już dostępne!


Wielkanoc
Jak co roku w Jorvik możemy dołączyć do zabawy w szukanie pisanek. Felix w Srebrnej Polanie powie nam co i jak.
Oprócz tego po Jorvik spaceruje Wielkanocny królik zostawiając specjalne jajeczka. Takich jaj możemy znaleźć 15.


Targ koni
Został otwarty na Arenie Jorvik.


Nowe wyposażenie
Do kupienia w JCP.


Star Stable Show


To na tyle z aktualizacji. Jak oceniacie? Ja nie przepadam za różnymi świętami na SSO.
Co sądzicie o nowych koniach? Jak dla mnie nie wyszedł im tylko cremello, a pozostałe dwa są przecudne!
Niedługo zdradzę Wam, który do mnie trafił. :D
A Wy na jakiego się skusicie?

2 komentarze:

  1. Ja też myślę,że cremello im nie wyszedł. Ma.. różową(?)grzywę :P Ja na pewno kiedyś kupię gniazdosza *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeee! To się stało! Czarny kuc islandzki! Nie, nie, nie! Nie podoba mi się! Tak to fajne aktualki, ale ten kuc?! OMG! Przy okazji, supar blog xD ;)

    OdpowiedzUsuń