środa, 1 czerwca 2016

Aktualizacje 01.06.2016

Hej!

Jak tam dzień dziecka? Obchodzicie, dostajecie jakieś prezenty? Ja nie przepadam za takimi "świętami", więc staram się jakichkolwiek życzeń unikać. :P 
Ale przejdźmy do aktualizacji! Czym dzisiaj SSO nas zaskoczyło?

Zadania
Ricky potrzebuje naszej pomocy w zwyciężeniu zawodów.

Pomóż Ricky'emu dostać się do finału!


Targ koni
Aktualnie zatrzymał się w Forcie Pinta.


Nowe wyposażenie
Do kupienia w Centrum.


Star Stable Show



Takie skromne aktualizacje dzisiaj. Jak Wam się podobają? Zadania, według mnie, strasznie nudne. Za długo trwały te cutsceny. Ale propsy dla zespołu za coraz lepsze animacje. :)

Chciałam jeszcze poruszyć temat konkursu od SSO na Instagramie. Zwycięzca jest już wyłoniony, co jest według mnie niesprawiedliwe. Zajrzałam z ciekawości na jej zgłoszenie i nie różniło się niczym od pozostałych. Typowe błaganie o wygraną.
Zespół w ramach pocieszenia dla przegranych dodał, że za jakiś czas w grze pojawią się trzy konie, które najczęściej były wybierane w konkursie. Będą dostępne do kupienia przez krótki okres czasu.
Mam nadzieję, że nie będą to różowe koniki, bo chyba zemdleję... 
A Wy co o tym wszystkim sądzicie? 

Do zobaczenia.

7 komentarzy:

  1. Też uważam, że ten zwycięzca jest wyłoniony niesprawiedliwie. Były bardziej kreatywne zgłoszenia. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Jedna dziewczyna nawet wierszem wszystko napisała, a wygrało zgłoszenie a'la "chcę wygrać bo tak"

      Usuń
  2. Co do zadań - długo i niecierpliwie czekałam na zawody jor-jitsu i się nie zawiodłam. Uśmiałam się przy walkach :P
    Co do zwycięzcy - nie wiem dlaczego wybrali akurat tę dziewczynę. Było kilka innych ciekawszych wypowiedzi z tego co pamiętam, które bardziej się postarały.
    Konkurs - mogli się bardziej postarać z maściami. Rozumiem że to gra dla młodszych graczy ale kolorowe konie - Serio? Może jeszcze pegazy i jednorożce?
    A wzory na sierści - o zgrozo! Pół biedy gdyby maści jak i wzory były w normalnych dla koni kolorach (wiecie o co chodzi) ale niebieski, różowy, czerwony..
    Boję się dnia, gdy wprowadzą te konie do gry. Po Jorvik będą sobie biegać bajkowe, kolorowe a może nawet magiczne konie. SSO idzie chyba w złym kierunku..
    Niedługo gra z dużą dozą realności i odrobinką magi stanie się grą fantasy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo myślę... Jeszcze chwila, a zamiast realistycznych koni będziemy latać na pegazach

      Usuń
  3. Niesprawiedliwe.. a jeśli chodzi o różowe koniki.. uwaga bo jak je zobaczę będę rzygać rożem.. ja chcę jakieś typu siwek z np. niebieską grzywą i jakimiś niebieskimi kopytkami. Ładnie by to wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż rzeczywiście.. mogłoby to dziwnie wyglądać jakby wszyscy latali na takich kuniach xD

    OdpowiedzUsuń
  5. To już wiadomo jakie to będą, wystarczy zobaczyć na listę :))

    OdpowiedzUsuń