środa, 8 czerwca 2016

Aktualizacje 08.06.2016

Heja!

Od razu przepraszam za brak postów - oprócz moich małych obowiązków był także brak pomysłu na pisanie tutaj czegokolwiek. Ale przejdźmy do aktualizacji. :D

Nowe konie
W tym tygodniu do Jorvik zawitały trzy, unikalne, dzikie konie, które zmieniają swoją maść ze względu na otoczenie. W miastach i zaludnionych miejscach wyglądają jak zwykłe konie, lecz na otwartej przestrzeni zamieniają się w kolorowe wierzchowce!
Do kupienia są niedaleko drogi prowadzącej do Jodłowego Gaju.
Uwaga! Są dostępne tylko przez ten tydzień. Można je kupić za 399 sc.

Kim jest ten koleś? Ma trzy wspaniałe konie na sprzedaż!




Niebieska piękność na wsi, szara w mieście!

Perfekcyjny fiolet na wsi, czarno-szary w mieście!

Czerwono-czarny na wsi, czerń na ulicach!


Nowe ubrania
Do kupienia w Centrum.

Star Stable Show


Ok, to na tyle z dzisiejszych nowości. Jak Wam się podobają konie?
Bardzo fajny pomysł z tym zmienianiem maści, według mnie. Głównie jestem w miejscach zaludnionych, więc będzie mi dane częściej oglądać naturalną maść. Jednak muszę rzec, że "kolorowe" maści są całkiem ładne! Bałam się, że będę zmuszona oglądać różowe konie...
Najbardziej podoba mi się fioletowy i czerwony, a Wam? Skusicie się na jakiegoś? 

Do zobaczenia. :D

2 komentarze:

  1. Mi nowe konie wogóle nie przypadły do gustu. Mogliby dać chociaż nowy model tej rasy (ta rasa ma model koni islandzkich jakby ktoś nie wiedział). Maści są brzydkie jak dla mnie. Nie zamierzam kupić Dzikiego Konia Jorveskiego bo szkoda wydać te 400 SC. Muszę czekać na nową rasę. Może bardziej się postarają.
    Mogli poczekać z dodaniem rasy, zrobić nowy model i stworzyć ciekawsze maści. Albo mi się wydaje, albo na szybko chcieli wepchnąć rasę przed wakacjami.
    Jeżeli to rodowity Dziki Koń Jorveski i na dodatek magiczny to czy nie powinien być piękniejszy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony musi być mój >:D szkoda tylko, że konie nie mają swojego modelu, a mają model koni islandzkich, no ale trudno..

    OdpowiedzUsuń