piątek, 10 czerwca 2016

Moderatorzy na czacie.

Witajcie

Słyszeliście o tym, że SSO ma wprowadzić "moderatorów czatu"? Będzie to polegało na tym, że anonimowy "ktoś" będzie cały czas nadzorował dwa czaty: pogadaj i globalny. Nie będzie się udzielał, ale jak zobaczy, że ktoś kogoś obraża lub spamuje, będzie takową osobę blokował. 

Według mnie - super sprawa! Jest trochę dzieciaków, które potrafią innych zwyzywać za to, że nawet nie odpisują. Może nareszcie na czatach będzie porządek. :)

Do zobaczenia.


5 komentarzy:

  1. Według mnie to świetny pomysł, ciekawa jestem tylko w jak odległej przyszłości ich wprowadzą bo w końcu na szwedzkich serwerach pisało, że to jeszcze chwilę potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że wprowadzą tych moderatorów już po wakacjach. Jak nieraz czytam "globala" czy "pogadaj" to tracę wiarę w młodzież. A ile skarg wpłynie z tego powodu od graczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. I fajnie jakby blokowali też osoby które piszą durnoty takie typu
    Ktoś: Pupa
    Ktoś: wąchaj pupę konia
    Ktoś: mojego
    Jakaś osoba właśnie tak pisała na chacie wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami wchodzę tylko po to, by posiedzieć u stv i popatrzeć jak się dzieci kłócą † Będzie mi tego brakować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasami wchodzę tylko po to, by posiedzieć u stv i popatrzeć jak się dzieci kłócą † Będzie mi tego brakować

    OdpowiedzUsuń