poniedziałek, 13 czerwca 2016

Reindeer Mystery Club.

Hejka!

Wpadłam Wam pokazać mój nowy rysunek, związany oczywiście z SSO, a dokładnie z klubem, w którym jestem.



Przeznaczony na profilowe naszego fanpejdża, na którego przy okazji Was zaproszę, ale to za chwilkę.

Jeśli któraś z Was byłaby chętna do nas dołączyć to zapraszam na naszego tumblra, na którym mozna wysłać zgłoszenie.

FACEBOOK - KLIK
TUMBLR - KLIK

Krótki pościk, a co! Ważne, że jakiś jest. :)
PS. Czy tylko ja już sobie wakacje robię? 

Do zobaczenia. :D

6 komentarzy:

  1. WOW! Rysunek cudo! Te racice ci tak fajnie wyszły. *u*
    I te cienie na tym papierku... af... zakochałam się. (XD)

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko robione na szybko, całość zajęła mi około godziny. Niespecjalnie się starałam, bo nie miało to realistycznie wyglądać. Dziękuję! :D

      Usuń
  2. Kusi mnie żeby wysłać zgłoszenie bo naprawdę klub zapowiada się super, ale oznaczałoby to zmianę serwera i sama nie wiem czy zaryzykować. ;)
    Rysunek jest ge-nial-ny! Uroczy, śliczny i w ogóle ahjakgsd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, nasz klub w lipcu już drugie urodziny będzie obchodził. :)
      Atmosferę mamy genialną, ale bądźmy szczere, kluby, jak to kluby na sso, wiele się od siebie nie różnią. :P
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Hej!Jakiś rok temu (?) wysłałam zgłoszenie do Waszego klubu i nie wiem, czy zostałam zapisana na listę oczekujących.Czy mam wysłać zgłoszenie jeszcze raz, czy może masz dostęp do listy oczekujących i mogłabyś mi odpowiedzieć, czy na niej jestem, a jeśli tak to która?Jeżeli nie, wyślę zgłoszenie jeszcze raz, bo naprawdę zależy mi, aby należeć do tego klubu :D
    Kelly Mistgarden

    OdpowiedzUsuń