środa, 22 czerwca 2016

Aktualizacje 22.06.2016

Witajcie!

Przychodzę do Was z nowościami, które dzisiaj zostały dodane. Jesteście ciekawe?


Sobótka
Wakacje coraz bliżej, a wraz z nimi zadania, związane z sobótką.
Aby je zacząć, musisz udać się do Steve'a.

Wraz z zadaniami dostępne są też sklepy związane z tym świętem.

Sobótkowe szaleństwo w całym Jorvik!


Nowe ubrania
Do kupienia w Centrum.


Tak, dziś na tyle.
Znów Sobótka... Mam dość tych zadań, pomimo tego, że są raz w roku. Mogliby w końcu zrobić nowe, a nie w kółko to samo. Wałkowanie ich trzeci rok z rzędu jest naprawdę nudne, uwierzcie. 
Tak samo targ, ciągle te same zadania, eh.

A Wam jak się Sobótka podoba?

Do zobaczenia.

4 komentarze:

  1. To moja pierwsza Sobótka więc jestem mega zadowolona i tyle kwiatków i słodko wszędzie! Chociaż zauważyłam, że zdania są takie same jak rok wcześniej oglądając jakieś filmiki z 2015 i to, moim zdaniem jest strasznie słabe. Poprostu jak coś się powtarza to jest takie sztuczne, przewidujące itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całość jest bardzo fajna, ale właśnie te zadania... Trzeci rok je robię i mam dość :P

      Usuń
  2. Widziałam cię przy ognisku. Bardzo często w środy cię widzę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. hej,hej twój blog jest ok!!! Posty faje wstawiasz i do gry koleżanki zachęcasz jeseś supcio!!!! PS. A UWIERZ RZADKO KOMUŚ TAKIE RZECZY WsTAWIAM!!!! :D XD

    OdpowiedzUsuń