czwartek, 30 czerwca 2016

Konie fryzyjskie.

Nadchodzi coś, czego niecierpliwie wyczekiwałam...

Odnowione konie fryzyjskie! Tak! 

Już jakiś czas temu domyśliłam się, że tak będzie, ponieważ aktualne fryzy staniały. A dziś angielskie SSO utwierdziło mnie w tym przekonaniu. :D



Strasznie mnie to cieszy, moja ulubiona rasa koni nareszcie będzie w grze jakoś wyglądała... Nie mogę się po prostu doczekać. Mam nadzieję, że będą w tę środę. :D 

Oprócz tej nowości, chciałam jeszcze podziękować Caroline Firebell za ten skromny "fanart", na którym odwzorowała moją obróbkę z nagłówka. :) Dziękuję!

Zapraszam ja jej bloga: KLIK



Do zobaczenia. :D

9 komentarzy:

  1. Ale super! Strasznie się cieszę :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za wspomnienie o mojej pracy na Twoim blogu,jest to dla mnie ogromny zaszczyt :D
    Nie dziw się o której pisałam ten komentarz, nie mam co robić po nocach xd

    OdpowiedzUsuń
  3. No teraz będe mogła kupić fryza! :D lece trenować konie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie! Konie fryzyjskie to jedna z moich ulubionych ras. Ciekawe tylko czy dodadzą je w tym miesiącu czy w sierpniu. Już nie mogę się doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było gdyby dodali w tą środę co będzie albo za tydzień :D

      Usuń
    2. Byłoby super :) Tylko modlę się aby nie zepsuli ich jak Shire'ów

      Usuń
  5. Mi się tam podobają te Fryzy i Andaluzy ( są bardzo podobne do siebie ) Kupiłam Andaluza i Polecam i Czekam z niecierpliwością na nowe fryzy :D
    Masz super blog :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany fryzy to moja ulubiona rasa a ja wydałam sc na zestawy dla koni :'(
    ~Naomi Lionhiurricane ~

    OdpowiedzUsuń