sobota, 25 czerwca 2016

Rajd.

Hej!

Jakiś czas temu dostałam wiadomość od Martine, w której zaprosiła całe RMC na wspólny rajd z jej klubem oraz Clown Hunters Legion.
Rajd ten odbył się dzisiaj i był oszałamiający pod względem ilości osób. :D

















Ten ogromny rajd zakończyłyśmy wspólnym piknikiem.

Było naprawdę fajnie! Od czasu do czasu aż miło spotkać się z taką ilością osób i przejechać po Jorvik, zaskakując przy tym innych, napotkanych graczy. :D

A Wasze kluby też organizują tak duże spotkania?

Do zobaczenia. :)

5 komentarzy:

  1. Ech.. niestety w moim klubie na każdym spotkaniu nie pojawia się tak wiele osób ale zawsze parę jest :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tovku tovku! Smutna wiadomość! Jakaś dziewczyna znów ukradła Ci edita '-' (polecam podpisywanie) zerknij na naglowek:http://ssozelviraponycake.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nic mi nie ukradła. To moja znajoma, ten edit był robiony dla niej i przeznaczyła go na nagłówek na swoim blogu :D
      Ale dziękuję za interwencję c:

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, że każda moja obróbka jest podpisywana

      Usuń
    3. Ooooo ślepa jestem Mró

      Usuń