środa, 23 grudnia 2015

Aktualizacje 23.12.2015

Hej, hej.

Szybko te aktualizacje robią ostatnimi czasy, ledwo 11 minęła, a serwery już otwarte.
Pamiętacie te czasy, gdy aktualizacji trwały nawet do 16? :)

Przejdźmy do rzeczy, co dzisiaj SSO dla nas przygotowało?


Questy
Strażnicy Aideen potrzebują naszej pomocy, ponieważ pandoryczna siła znów wzrasta.

Kamienie runiczne pokazują wzrastającą aktywność!


Dodatkowo, Alex chce pomóc swojej mamie w zaakceptowaniu przeszłości.

Alex pomaga mamie poradzić sobie z przeszłością


Nowe ubrania
Do kupienia w Centrum.

Świąteczne Questy
Nadal można je robić.

Świąteczna zabawa w Star Stable!

Na koniec SSO napisało świąteczne życzenia dla nas. Ja również Wam życzę Wesołych Świąt, szczęśliwego Nowego Roku i dziękuję, że przez ten rok odwiedzałyście mojego bloga. :)


Z aktualizacji to tyle. Nie ma szału, ale cieszmy się i z tego. 
Najbardziej jestem ciekawa nowych ubrań w Centrum, tak więc lecę na shopping, haha.

PS. Kuce islandzkie mają już animację pasania się. :)
PS 2. Zauważyłam, że podnieśli ilość punktów doświadczenia za zamknięcie jednej szczeliny, już nie jest 65, tylko 110. 

Do zobaczenia. :D

4 komentarze:

  1. Super, że podnieśli :) Mi brakuje do podziwianej ok. 5550 PD xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się zabrałam do szczelin, to zrobiłam je w dwa dni i już dziś mogłam sobie robić te questy. ;3

    Podnieśli też repkę w GED i usunęli zadanie z próbkami mineralnymi(JEST TA MOC).
    Wesołych..<3
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń