środa, 9 grudnia 2015

Kuce islandzkie już dzisiaj!

Hej, hej!

Oglądaliście najnowszy odcinek Star Stable Show?
Jeżeli nie, łapcie!



Do kupienia będą one w Nowej Grani za 969 star coins...
Czy tylko według mnie ta cena to ogromna przesada? 

Rozumiem, że mają nowy chód, no ale błagam, litości.

Aby włączyć tolt najeży podczas chodu przytrzymać shift i strzałkę w górę lub W

Będą w trzech maściach, ciekawe jakich. Wiemy, że na pewno jeden z nich to myszatek. 

No cóż, jak wspominałam Wam ostatnio - na razie nie mogę szaleć na sso, mam problemy z kupowaniem sc/sr i muszę poczekać na lt, którego zakupię w double. Więc na razie nie mam możliwości opowiedzenia wam o tych koniach z mojego punktu widzenia po zakupie jednego z nich. 

A wracając do ceny... Konie nie są jakieś bardzo urodziwe, postać na nich jest niedopracowana podczas toltu. Przesadzili z tą ceną, no ale co my możemy. :)

A Wy jak oceniacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz