środa, 16 grudnia 2015

Tovek w krainie prowadzenia koni...

Tak. 
Od dziś wszyscy będziemy prowadzić konie.
 Co wy na to, żeby dodać zawody o nazwie "Kto najszybciej dotrze do mety prowadząc konia w tempie ślimaka"?
Taki żarcik (kosmonaucik).

Ogólnie prowadzenie konia bardzo fajne, tylko strasznie powolne. Nie przyda nam się ta funkcja, chyba, że ktoś się lubi bawić w obozy. Wtedy idealnie!

"Co mie tak ciągniesz, kobito" ~ konik






W sumie, to nawet nie wiem co Wam tutaj napisać. Moje zdanie na temat tego dodatku znacie. Jest bardzo neutralne, na pewno nie negatywne.
Tak jak wspomniałam, podoba mi się to prowadzenie, ale nie jest w tej grze potrzebne.
Chyba, że dodadzą kiedyś jakieś zadania, gdzie trzeba będzie przez coś przejść nie mogąc jechać na koniu. To by było ciekawe. :)

4 komentarze:

  1. Ja zastanawiam się czy kupować to.. badziewie d;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym kupiła na Twoim miejscu. oczywiście gdybym aż tak jak ja to robię zbierała sc na konie. A z resztą to i tak mam bardzo rzadko sr, więc nie potrzebne mi to, ale chętnie bym to wypróbowała na Twoim miejscu. c:

      Rose Queenhall
      awesome-starstable.blogspot.com
      konie-pasja-ma.blogspot.com

      Usuń
  2. Mi się tam podoba :) Wprowadza trochę realizmu.. Może zespół SSO to ulepszy? Być może po tym "kroku" w przyszłości wprowadzą również lonżowanie konia? Koń na padoku? - czemuż by nie! Poczekamy i zobaczymy. Wreszcie można zrobić "porządne" RP :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to! Prowadząc kuca pomyślałam, że super by było, gdybym mogła go przywiązać do płotu, czy jakiejś barierki. Idąc tym tokiem myślenia - nie przywiążesz konia, to sobie będzie chodził. To byłoby genialne! Oczywiście jeszcze lepiej by było, gdyby dodali opcję przywołania konia, jakimś gwizdnięciem, czy coś. Wtedy do nas przybiega. :)

      Usuń