środa, 2 grudnia 2015

The Star Stable Show #4

Siemano

Niedawno wróciłam z próbnych egzaminów (jeszcze przede mną dwa dni, huhu), zaglądam na facebooka a tam co? Kolejny odcinek show i zapowiedź koni islandzkich!

KLIK

Liczyłam, że bardziej dopracują te konie... Może nie tyle konie, co postacie na nich siedzące.
Ale co do islanderów - moje uwagi są takie, że kuce te nie powinny być "żyrafami" (dla niewtajemniczonych w bardziej jeździecki świat: żyrafa u konia jest wtedy, gdy podnosi łeb do góry, co jest dla niego bardzo niezdrowe, niszczy kręgosłup. Tak, tak, wiem, to tylko gra, ale jednak sso coraz bardziej celuje w realistyczny wygląd) w zwykłych chodach. Ich łeb powinien być delikatnie spuszczony, chociaż tak jak jest u morganów. Mnie, jako osobę siedzącą w jeździeckim świecie od prawie 5 lat, strasznie to razi.
Tolt jest super, tutaj głowa do góry to norma, ale postać... No masakra. Trzepie nią i do tego siedzi koniowi na nerkach.
Liczyłam, że bardziej to dopracują.

Ale nie będę narzekać, konie ładne jak zawsze, kupię - ocenię jeszcze bardziej. :)




A właśnie, przez pewien czas moja aktywność na blogu będzie trochę mniejsza - powstały mi pewne komplikacje co do kupowania sr/sc przez telefon (nowy telefon, do tego abonament... słaaabo!) i złożyło się tak, że muszę uzbierać na lt, żeby dalej pogrywać. Nie mam zamiaru zostawiać jak na razie gry, w którą sporo zainwestowałam przez te trzy lata, no i bloga, który coraz częściej jest przez Was odwiedzany (bardzo mnie to cieszy, dzięki!).
Myślę, że do 9 grudnia uda mi się kupić owego lt, więc wtedy już i w grze i na blogu będę częściej.

Okej, kolej na waszą opinię nt. koni, które wlecą do gry za tydzień. Czekam na komentarze. :D
Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. A ja tak liczyłam na mustangi :C Konie Islandzkie nie przypadły mi do gustu (jakiś taki dziwny model - są trochę zbyt grubawe jak dla mnie i wogóle nie przypominają islandów), ale jak to ja oczywiście będę musiała mieć jednego lub dwa.
    Kiedy będą moje kochane mustangi :C
    Co do Twojego bloga Tove to myślę że dorównujesz Melisie Seahall - nowinki szybko trafiają na twojego bloga a to się ceni. Posty są ciekawe i przyjemnie się je czyta. Mam nadzieję że kupisz LT jak najszybciej i zafundujesz nam w tym miesiącu ciekawą lekturę jaką będą twoje nowe posty.
    Życzę powodzenia z kupnem LT i aktywnością na blogu.
    PS: Codziennie wchodzę na Twojego bloga aby zobaczyć twoje posty.
    PS2: Mam nadzieję że zwiększająca się liczba czytelniczek (i być może czytelników) twojego bloga motywuje Cię jeszcze bardziej do aktywności na blogu.
    Pozdrowienia i powodzenia :D
    Svea D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie jakie te mustangi będą. :)

      Dzięki za miłe słowa! Im więcej takich komentarzy tym bardziej mam ochotę tu wchodzić i coś pisać. :D

      Usuń
  2. Chyba powinnyśmy siedzieć bliżej kłębu ;/ Ale i tak Islandczyk jest świetny :3 Muszę jedynie pomyśleć, i zobaczyć konia na żywo ("""), zanim podejmę decyzję co kupić; anglika z Vale, czy tego malucha xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ten dosiad mnie odstrasza.. Mogliby w końcu wziąć się za postacie

      Usuń
    2. Uch! Wreszcie! Tove, dzięki XD. Wreszcie ktoś napisał wziąć *-*

      Usuń
  3. Powodzenia i mam nadzieję, że nic nie stanie Ci na drodze do kupna LT. Gdybym miała wydawać o nim opinię to powiem szczerze, że bez LT dosyć ciężko się gra. Znaczy w takim sensie, że to denerwuje kiedy kończy Ci się SR i musisz kupować znowu, czasami nie zawsze masz możliwość natychmiastowego kupna, więc zwlekasz z tym aż do następnego tygodnia itd.
    Jeśli chodzi o bloga jest na prawdę fajny, bardzo skromny i przejrzysty. Miło się czyta i bardzo łatwo odbiera informacje bez zbędnego wracania do danego fragmentu posta, aby dokładniej go zrozumieć. Życzę dalszych sukcesów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń