wtorek, 15 grudnia 2015

Prowadzenie koni - już jutro!

Witam :D
Jednak nie jestem w szpitalu, ucho coraz lepsze, ale to w poprzednim poście!

SSO wrzuciło na Instagrama film i informacje dotyczące jutrzejszej aktualizacji. Jak już wszyscy wiemy, od jutra będzie można prowadzić swoje konie. Wszyscy się cieszymy, ale, żeby nie było tak kolorowo, trzeba będzie zapłacić 135 star coins.



Jeżeli chcemy prowadzić konia musimy mieć 10 poziom i zapłacić 135 sc, tak jak wspomniałam. 
SSO zapewnia, że jest to płatność jednorazowa, dzięki której będziemy mogły prowadzić wszystkie nasze konie (oczywiście nie za jednym razem!).

No cóż, mi ta cena nie przeszkadza, nie jest to drogo. Ale tak na zdrowy rozum, gdzie płacić za prowadzenie konia? Trochę to nielogiczne. Rozumiem, gdyby można było kantar kupić i uwiąz, to tak. No ale tutaj prowadzimy za wodze i na ogłowiu, więc nic dokupywać nie trzeba.
Niedługo będzie tak, że trzeba będzie płacić za jazdę na własnych koniach, haha. Nie no, mam nadzieję, że aż tak twórcy nie zwariują. 

Co myślicie o tej cenie? Ja nadal jestem zdania, że to prowadzenie potrzebne nam nie jest, ale z drugiej strony dodatek fajny, na pewno wykorzystam. :)

Do zobaczenia.

3 komentarze:

  1. Ojojoj widzę, że twórcy coraz bardziej sobie grabią i wpadają na głupie pomysły. Powinno się płacić za kantar i uwiąz (jak napisałaś wcześniej) a nie za samo prowadzenie. Ale albo zespół potrzebuje pieniędzy na grę albo coraz bardziej naciąga graczy na kasiore (oby nie). I ta fala hejtów jutro na Fejsie na oficialu SSO.. Mam nadzieję że będzie wyjaśnione dlaczego gracze mają za to zapłacić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. ;'d

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Jestem przekonana, że dziennie im wlatuje na konto kilka tysięcy, miesięcznie to hoho! Rozumiem, że chcą zarobić i udaje im się to, większość graczy to dzieci, nie patrzące na nic dzieci, najważniejsze dla nich, to żeby sobie pograć i mieć w grze wszystkie bajery. Starsze osoby, jak chociażby ja, już zauważyły jakiś czas temu, że sso ma za mało w, ekhm, i chcą nas naciągać na kolejne bzdety. To koszulki, poduszeczki, jakieś bransoletki. A jak nie przedmioty realne, to star coinsy na nowe konie w grze i inne dodatki.
      Za konie wysokie ceny rozumiem, ale za prowadzenie? No błagam...

      Usuń