poniedziałek, 28 grudnia 2015

Co nowego? #5

Hej!

Jak tam po świętach? 
Musicie mi wybaczyć chwilową nieobecność, ale pewnie nie tylko ja miałam mało czasu przez ostatnie dni. Święta, odwiedziny u rodziny, heh. No niestety, jak co roku.
Święta jak święta, jak dla mnie było zwyczajnie. Nie przepadam za takimi rzeczami, te spotkania z tyloma ludźmi, no ale czasem trzeba. Chyba moją ulubioną rzeczą w tym okresie to ten fajny, świąteczny klimat!
A Wam jak minęły? ;)

Jeżeli chodzi o grę, to właściwie, nic się u mnie nie zmieniło. Od jakiegoś czasu rozpaczam, bo coraz więcej osób widzę podobnych do mojej postaci (a żeby tylko komplety mieli takie same... włosy, twarz też). Coraz ciężej o oryginalny wygląd w SSO, ale z drugiej strony, nie dziwię się - graczy jest coraz więcej, każdy celuje tak, żeby postać była ładna.
Rozmyślałam na jakie włosy zmienić moje aktualne i na nic nie wpadłam. Ja się domagam nowych fryzur! Ciekawa jestem, kiedy będą. :)

A tak z innej beczki: lubicie biegać w grze samymi końmi? Potocznie ta "funkcja" nazywana jest "dk" (dziki koń).
Chyba już każdy wie jak to zrobić, ale ostatnio, gdy ma się usunięte te pliki "pants" i zsiądzie z konia pojawia się naprawdę świetna perspektywa. Musicie zobaczyć!




Mam nadzieję, że taki widok zostanie na zawsze podczas bycia na "dk". :)


A tutaj zacznę już inny temat: lubicie ze znajomymi grać w coś, czego nam SSO nie oferuje?
Haha, jakby to nazwać. No ja z klubem dzisiaj chociażby bawiłam się w chowanego w Głuchych Lasach.
I muszę się pochwalić, że ani razu nie zostałam znaleziona jako pierwsza. Nawet mnie po całym lesie ścigali i nie mogli złapać. Było świetnie. :D 


Tovek w krzaczkach, schowany niczym ninja.



Muszę Wam przyznać, że byłam w wielu klubach, ale tak zgranych ludzi jak w tym jeszcze nie spotkałam. Do tej pory nie mogę uwierzyć z jakimi świetnymi osobami codziennie rozmawiam, czy to w grze, czy na facebooku. 
Do tego ja jestem osobą, która często ma jakiś humor, z wesołej zmienia się nagle w człowieka pałającego złością do wszystkiego, a nie poczułam, żeby ktoś mnie za to w tym klubie znienawidził, wręcz przeciwnie, wydaje mi się, że wszyscy się tam lubimy. :)
Nie myślałam, że przywiążę się do tego klubu, tym bardziej, że niektóre poprzednie okazywały się okropne. Byłam pewna, że nie dam rady już "lubić" jakiegokolwiek klubu w tej grze. A jednak!

Zazwyczaj siedzimy na padoku u Steve'a, skąd już wiele osób nas kojarzy.
Czasem odstawiam wyścigi toltem po płocie, najczęściej robiłam to z Susan z innego klubu (pewnie kojarzycie z poprzednich wpisów), ale ostatnio jej nie widuje. A fajnie było śmigać po płocie, gdzie przychodziły inne osoby i brawo biły, haha. :D
Najczęściej właśnie biegamy po płotach, ale dzisiaj z Dianą (aka Danonem!) wybrałam się na przejażdżkę. Tak. Na jednym koniu.




Pff, hahah. To właśnie nuda robi z człowiekiem. :D


O rany, moje posty "o niczym" są dłuższe, niż te na jakiś określony temat. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza zbytnio. ;)

Chyba będę się żegnać. Prawdopodobnie nie mam więcej do powiedzenia w tym poście.
Jedyne o co mogę Was zapytać, to jakie maści islandów byście chciały? Jak wiecie, kolejne konie to będą kolejne maści islandów. Jakie obstawiacie? Ja chyba nie mam jakiejś wymarzonej.

Ok, w takim razie to tyle z dzisiejszego, bezsensownego pisania.
Do zobaczenia! 

18 komentarzy:

  1. Jak ty z tym Danonem jeździłaś? (fotomontaż, bug?). Co do maści islandów to marzę o siwej. Teraz sobie wyobrażam jakby wyglądały.
    `Katharina Sweethill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiła buga z reniferem, jakoś po zmianie konia jest wtedy niewidzialny. Sama do końca nie wiem. A ja po protu podjechałam pod nią koniem i to tak wygląda :)

      Usuń
  2. Ja chciałabym, aby pojawił się taki w deseń jabłkowitego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie. Fajnie by było :)
      Katharina Sweethill

      Usuń
    2. Ooo tak, jabłkowity byłby świetny

      Usuń
  3. Tove, nie wiem jak na pytanie zareagujesz, ale mam nadzieję, że Cię nie urażę czy coś podobnego... Słyszałam, że byłaś w SGC. Jak porównujesz dwa kluby? Nie musisz odpowiadać, bo ta informacja dla mnie jest nie potrzebna i trochu durna. Jestem ciekawa, no i tyle. Do żadnego się nie wybieram, mam swoje ukochane Golden Rush, więc nie musisz odpowiadać, jeżeli nie chcesz. Myślę, że te "dk" to "fajna" funkcja, aczkolwiek jakoś nie mam czasu na jej włączanie i wyłączanie... każda sekunda się liczy xd
    Bardzo podobają mi się tego typu posty c;

    ~Am

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SGC było świetne! Niestety, potem się popsuło między członkami no i tak powoli upadało. Nie wiem jak teraz jest w tym klubie.
      Jeżeli chodzi o RMC, to jest naprawdę świetnie i mam nadzieję, że nie zepsuje się nigdy. :)

      Usuń
  4. Powinni dodać więcej fryzur bo na taką ilość graczy jest ich zbyt mało.
    Co do klubów.. Również byłam w wielu i albo odchodziłam zaraz po tym jak przyjęłam zaproszenie lub kilka dni po. Powodem oczywiście było to, że właścicielka klubu była nieogarniętym dzieckiem to na dodatek nie umiała ortografii (opis klubu, plan tygodnia czy pisanie na chacie) i praktycznie nie umiała prowadzić klubu. A atmosfera w klubie.. Wyzwiska, wyłudzanie kont czy proszenie o kody. Jestem zapewne starszym graczem niż wy i takie głupoty mi przeszkadzają. Mam nadzieję, że znajdę klub z dojrzałą właścicielką i zagrzeję w nim trochę dłużej niż dotychczas w inny klubach.
    Co do twoich postów o niczym - mam nadzieję, że będziesz je często pisać bo lubię tu wchodzić i czytać twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam klub Different Ponies. Jest na CIASTKU właścicielką jest Margaret Shortson
      KKatharina Sweethill

      Usuń
    2. Dzięki za polecenie klubu ale niestety jestem na Miodku :( Dobrego klubu pewnie przyjdzie mi jeszcze długo szukać

      Usuń
    3. Oj, wiem co czujesz. Też do tych najmłodszych nie należę i strasznie irytuje mnie nieumiejętność pisania z poprawną ortografią czy samo dojrzalsze zachowanie. Ciężko znaleźć w SSO osoby starsze, w końcu to gra stworzona dla młodszych, ale na szczęście aktualnie otoczona jestem właśnie osobami, z którymi idzie normalnie porozmawiać :D

      Usuń
  5. Mnie nie uwzględniłaś jak płakałam w aucie w trakcje sesyjki z Dyndonem. Nie pozdrawia oburzona Srilół. Fajnie było na tym "spotkaniu" musimy to kiedyś powtórzyć;) Też się do was bardzo przywiązałam renifery:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ten bugs z jeżdżeniem na jednym koniu polega na tym, że jedna osoba ma niewidzialnego konia bez ekwi i po prostu musicie się zsynchronizować? XD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Niezłe co nie?
      Katharina Sweethill

      Usuń
    2. Tutaj akurat Diana stała w miejscu a ja przejechałam, ale ciii... :D

      Usuń
  7. Na jakim serverze jest Reindeer Mystery Club? Bo ostatnio mój klub się rozpadł i zostałam bez klubu, a słyszałam, że RMC jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RMC jest na ciastku (Cookie Valley). Założycielką jest Julia Pinestorm. Tylko nie myśl że dostanie do klubu będzie proste.
      ``Katharina Sweethill

      Usuń
  8. W sumie to ja z klubami miałam podobnie, aż trafiłam na klub, w którym siedzę już pół roku i jest mi tam dobrze :D

    OdpowiedzUsuń