niedziela, 20 grudnia 2015

Wieczór w grze.

Hej, hej!

Powiedzcie mi, jak spędzacie czas na SSO, gdy nie robicie zadań, wyścigów?
Jeżeli chodzi o mnie, to moim ulubionym zajęciem od paru dni jest bieganie po płotach i innych takich przedmiotach, tak. Wciągnęłam w to osoby z klubu. Razem przemierzamy wszystkie płoty z naszymi "cyrkowymi" końmi, haha.

Swoją drogą, wiedziałyście, że te kuce bardzo lubią sobie "polatać"?


Arisha i jej cyrkóweczka.



Pochodzić po płotach też lubią.


A tutaj zawody w tolcie sprzed kilku dni. Musiałam się z Wami tym podzielić, razem z Susan miałyśmy potem sporą widownię, hihi. :D



A tu się z Elsą opalałam. Tak, w zimie i kubraczku. :))
Tak, moja mina typu "pomocy".


Mój kuc jeszcze bardzo polubił zrzucanie mnie z przyczepy... 
Zawsze jak tam wskakuję, zsiadam z niego i chcę prowadzić, to spadam, wodze się "przerywają" i mały zostaje na górze. A ja się nie mam jak do niego dostać. :P


A tutaj już wczorajszy wieczór z klubem.



No i jeszcze wam się muszę pochwalić: mój nowy, ujeżdżeniowy komplecik. Podbijamy wszystkie czworobki, haha.



A tak z innej beczki: przemierzając wczoraj Jorvik i robiąc przeróżniaste rzeczy spotkałam kilka osób, które mówiły, że bardzo lubią mojego bloga. Dzięki Wam! To miłe. 
Ale muszę Wam powiedzieć, że moja lista znajomych się zapełniła, więc już przyjmować zaproszeń nie będę, chyba, że mi się miejsce zwolni, to pewnie. :)

PS. Możecie mi bić brawo, wzięłam się za reputację w Kręgu Błyskawicy. Nabrała mnie ochota, to trzeba to wykorzystać, bo później pewnie i tak to oleję...
Ostatnia moja reputacja (z zadaniami po niej), która mi została. A zarazem najgorsza. Te zadania fabularne, które w środę zostaną dodane, nie przekonują mnie aż tak, żeby nad tą reputacją posiedzieć, masaaakra. :D
Ale nic na siłę!

Do zobaczenia. :)

10 komentarzy:

  1. Kongratulejszyns! Ja już niestety (bądź stety) zrobiłam wszystkie reputacje, prócz Sierpu ;-;
    PS. Mój fejm rośnie... B)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, pamiętam te zawody. Była kupa śmiechu. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. o.o Bravo ty... powinnaś to chyba robić zawodowo. XD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwy cyrkowiec :D Zatrudnij się gdzieś, kupa hajsu trafi do twego portfelu :3 Tove, ja z klubem postanowiłam przenieść na Lasek ;/ Nigdy w grze nie pogratuluję ci bloga, ale wierz mi, że trafił on już na listę moich ulubionych c;

    OdpowiedzUsuń