środa, 23 grudnia 2015

Wieczorne patatajki.

Witam znowu.

Znacie te nudne popołudnia, wieczory, gdy nie ma co robić? Ja niestety, tym bardziej, gdy jest wolne (od szkoły, jak i w moim przypadku od stajni).
Weszłam na sso, wybrałam się na przejażdżkę. Natknęłam się na padok, który w momencie polubiłam. Nikogo tu nie ma a widoki są cudne!

Tak więc mam dla Was kilka zdjęć z "jazdy". :D




A to niegrzeczny "brykacz"




Taak... Straszne nudy!
Powiedzcie mi, co Wy robicie, gdy nie ma co robić? Może mi podsuniecie jakieś pomysły? :)

Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. Post o wszystkim i o niczym, takie są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Stoję z klubem na stefana (extra, no nie xd?), po 2.Piszę z klubem. 3.CS c:. Po 4.Repka. I wiele innych, jednak takie nieciekawe rzeczy xd. Klub jak widać aktywny XD

    ~Am

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię sobie ujeżdżenie z moim islandem :D <3
    kATHARINA sWEETHILL

    OdpowiedzUsuń