poniedziałek, 14 grudnia 2015

Zawieszenie bloga.

Hej

Jak już pewnie wiecie, mam od miesiąca problemy z uchem. Los tak chciał, że jutro trafiam do szpitala, nie wiem, ile tam będę leżeć. Ale nie rozczulajmy się nad tym. Chcę Was tylko poinformować, że przez najbliższy czas nie będzie żadnych postów, ani o adwencie, ani o aktualizacjach. Zawieje tu pustką, mam nadzieję, że zostaniecie tutaj i znów się "spotkamy", jak wrócę do domu.

W takim razie, do zobaczenia! 

Taki zwrot akcji, że wróciłam do domu. Stan zdrowia się polepszył, jeżeli do piątku się pogorszy to wtedy zostanę na oddziale w szpitalu.
Także cieszmy się i radujmy, może nie przekibluję w czterech ścianach tygodnia. :D

7 komentarzy:

  1. Trzym się.
    Zdrówka życzę. :3

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej Tocku! <3
    Będę tęsknić!
    Zdrowia
    ~Katharina Sweethill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ominą mnie aktualizacje, a prowadzenie konia będzie. :<

      Usuń
  3. Wracaj szybciutko do zdrowia bo będzie nam tęskno ;)
    Mam nadzieję, że po powrocie (z tego diabelskiego przybytku) fundniesz nam niemałą lekturkę na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia i wracaj szybko, będzie mi brakować twoich postów :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu... gdzie te pierwsze posty o ploteczki będą ;/ Zdrowiej c:

    OdpowiedzUsuń